خبرگزاری کار ایران

جمشید هاشم‌پور:

اقرار می‌کنم بازی در تئاتر از سینما سخت‌تر است

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۵۴۲

جمشید هاشم‌پور گفت: باید اقرار کنم بازی در تئاتر سنگین‌تر و سخت‌تر از سینماست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم بزرگداشت جمشید هاشم‌پور عصر امروز (یکشنبه ۲۳ تیر) هم‌زمان با افتتاح نمایش «این یک اعتراف است» به نویسندگی و کارگردانی شادی اسدپور در عمارت نوفل‌لوشاتو برگزار شد.

جمشید هاشم‌پور ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این برنامه، گفت: خوشحالم که می‌بینم همه دست به دست هم می‌دهند تا کاری سخت و طاقت‌فرسا ارائه کرده و تئاتری را روی صحنه ببرند.

این بازیگر پیشکسوت سینما تصریح کرد: باید اقرار کنم بازی در تئاتر سنگین‌تر و سخت‌تر از سینماست چون در سینما می‌توانی یک صحنه را تکرار و تمرین کنی اما در تئاتر هرچه در صحنه بگویی برای همیشه ثبت می‌شود.

هاشم‌پور ضمن تشکر از افرادی که در شرایط کنونی زحمت کشیده و کار تئاتر می‌کنند، گفت: خوشبختانه امروز تئاتر ایران به مراتب از قدیم رونق بیشتری پیدا کرده و همه تئاترها مملو از جمعیت هستند و این باعث امیدواری است.

رضا صفایی‌پور دیگر بازیگر پیشکسوت سینما هم در سخنانی با اشاره به اینکه بیش از چهل سال سابقه دوستی با جمشید هاشم‌پور دارد، گفت: خوشحالم که به این مراسم دعوت شدم چون خیلی وقت بود دوستم را ندیده بودم.

صفاپور تاکید کرد: خوشحالم که در عرصه سینما هستم و مقابل جمشید هاشم‌پور درس پس می‌دهم.

رضا صفایی‌پور، نیکی مظفری، شقایق فراهانی، مرجانه گلچین، مارال فرجاد، آرزو نبوت و علی ملاقلی‌پور در کنار جمشید هاشم‌پور و همسرش از جمله مهمانان حاضر در این مراسم بودند.

«این یک اعتراف است» نمایشی به نویسندگی، طراحی و کارگردانی شادی اسدپور و با بازی فرزین محدث است که از امروز (یکشنبه ۲۳ تیر) اجرای خود را در عمارت نوفل‌لوشاتو آغاز کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز