خبرگزاری کار ایران

دومین جشنواره مجسمه‌های برفی و یخی در پیست اسکی توچال

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۴۵۹

دومین جشنواره مجسمه‌های برفی و یخی در پیست اسکی توچال برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجموعه تفریحی ورزشی تله کابین توچال با همکاری اداره کل هنرهای تجسمی، دومین جشنواره مجسمه‌های برفی و یخی را برگزار می‌کند.

پیست اسکی توچال ایستگاه ۷ تله کابین، پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ میزبان دومین جشنواره مجسمه‌های برفی و یخی در سه بخش اساتید، دانشجویان و رقابتی خواهد بود.  

بخش هنرمندان، اساتید و دانشجویان این جشنواره توسط اداره کل هنرهای تجسمی انتخاب و معرفی شدند و قسمت رقابتی طی فراخوانی از سوی مجموعه تفریحی ورزشی تله کابین توچال برگزیده شده‌اند.

داوران این رویداد هنری، نرگس حریریان، رضا قره باغی  و کوروش گلناری در مراسم اختتامیه ظهر جمعه ۳۱ خرداد ماه در محل پیست اسکی توچال ایستگاه ۷ تله کابین برترین‌های دومین جشنواره مجسمه‌های برفی و یخی را خواهند شناخت و جوایزی از یک تا سه میلیون تومان به نفرات اول تا سوم اهدای خواهد شد.

علاقمندان شرکت در این جشنواره می‌توانند تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۶ خرداد ماه با شماره تلفن ۲۴۸۷۵۰۰۰ داخلی ۲۴۰ و یا ۰۹۱۲۰۴۷۲۳۳۸ خانم قنبری، تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است، دومین جشنواره مجسمه‌های برفی و یخی توسط مجموعه تفریحی ورزشی تله کابین توچال با همکاری اداره کل هنرهای تجسمی در پیست اسکی توچال ایستگاه ۷ تله کابین، پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز