خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پوستر نمایش‌های سومین روز از جشنواره تئاتر سوره/اجرای دو نمایش لغو شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۷۲۷

رونمایی از پوستر هفت نمایش که در سومین روز از جشنواره تئاتر سوره روی صحنه می‌روند و همچنین لغو اجرای دو نمایش جدیدترین خبرها از این جشنواره است.

به گزارش ایلنا، در پایان روز دوم از دهمین دوره جشنواره دانشجویی تئاتر سوره، دبیرخانه جشنواره از پوستر نمایش‌های «برچسب» به طراحی و اجرای یاسمن محمودی، «طاعونِ تیک» به نویسندگی پویش فروزنده و کارگردانی بی‌تا مهدی‌زاده، «هیچهایک» به نویسندگی و کارگردانی هه ژار رمضانی، «کامرانیه بن بست سرو» به نویسندگی و کارگردانی عاطفه خداکرمی، «زنده کُشان» به کارگردانی کیمیا توکل‌نیا، «گواتمالا را زیر بالشم می‌گذارم به این امید که دیگر خواب‌هایم واقعی نباشند» کاری از سوگل ایران‌پور و «بر فراز پانول» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا مرتضوی که روز سه‌شنبه ۲۷ فروردین روی صحنه می‌روند، رونمایی کرد.

همچنین اجرای نمایش‌های «به جای گریه» و «نسبت امر شکل نیافته به امر والا همان نسبت امر از شکل افتاده به هیولاهاست» لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

روز دوشنبه ۲۶ فروردین دو اجرای «به جای گریه» به کارگردانی صدرا صباحی و «نسبت امر شکل نیافته به امر والا همان نسبت امر از شکل افتاده به هیولاهاست» کاری از بهنام دارابی که در جدول این روز قرار داشتند، به دلیل برخی مشکلات فنی و اجرایی با توافق دبیرخانه و هر دو گروه، لغو و اجرای آنها به تاریخ دیگری موکول شد که برنامه جدید آن متعاقبا از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز