خبرگزاری کار ایران

فروش ۳۵ میلیاردی ۳ فیلم در نوروز ۹۸ / رحمان ۱۴۰۰ و متری شش و نیم صدرنشین هستند

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۱۶۵

اکران فیلم‌های نوروزی با رقابت سه فیلم رحمان ۱۴۰۰، متری شش و نیم و چهار انگشت در صدر جدول ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکران فیلم‌ها در نوروز ۹۸ وارد هفته سوم خود شد و باوجود آنکه استقبال از برخی فیلم‌ها به‌صورت محسوس افزایش  پیدا کرده است اما دیگر فیلم‌ها همچنان از فروش خوبی برخوردار نیستد.

فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ به کارگردانی منوچهر هادی تاکنون به فروشی حدود ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، فیلم سینمایی متری شش و نیم به کارگردانی سعید روستایی به فروشی حدود ۱۲ میلیارد تومان و فیلم سینمایی چهار انگشت به کارگردانی حامد محمدی به فروشی حدود ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دست یافته است. این سه فیلم در صدر جدول فروش اکران نوروزی از لحاظ رشد مخاطب قرار دارند.

فیلم سینمایی زندانی‌ها به کارگردانی مسعود ده‌نمکی با فروشی معادل ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، ژن خوک به کارگردانی سعید سهیلی با فروشی حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، پیشونی سفید ۳ به کارگردانی سیدجواد هاشمی به فروشی حدود ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و فیلم سینمایی غلامرضا تختی به کارگردانی بهرام توکلی با فروشی معادل ۷۵۰ میلیون تومان در رده‌های بعد جدول فروش قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز