خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

شهرام ناظری در کنسرتش چه قطعاتی را اجرا کرد؟

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۲۵۹

کنسرت شهرام ناظری عصر امروز چهارشنبه 22 اسفندماه با همراهی ارکستر مجلسی تهران در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سانس اول کنسرت شهرام ناظری به اتفاق ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس عصر امروز چهارشنبه 22 اسفندماه رأس ساعت ۱۸:۳۰ در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد و مورد استقبال تعداد کثیر مخاطبان قرار گرفت.

شهرام ناظری در ابتدای کنسرت از حضور مخاطبان تشکر کرد و گفت: باید به این مخاطبان که با تمام سختی ها و شلوغی های آخر سال به کنسرت آمده‌اند جایزه داد.

پارت نخست کنسرت شهرام ناظری به آخرین آلبوم او یعنی «آرش کمانگیر» به آهنگسازی پژمان طاهری براساس منظومه آرش کمانگیر سروده سیاوش کسرایی اختصاص داشت و ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس پس از مدت‌ها عدم فعالیت او را همراهی می‌کردند. 

قطب‌الدین صادقی مدرس، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر که در آلبوم «آرش کمانگیر» اشعار سیاوش کسرایی را دکلمه کرده نیز در این کنسرت به خوانش منظومه آرش کمانگیر پرداخت. 

خوانش شعر آرش کمانگیر با لحن حماسی و منعطف قطب الدین صادقی همزمان با خوانندگی شهرام ناظری که او نیز لحن و صدایی حماسی دارد، جنبه‌ای دراماتیک به این اثر داده بود و بده بستان‌های به موقع این دو هنرمند، ریتم مناسب و یکدستی را ایجاد کرده بود که با اجرای خوب نوازندگان ارکستر مجلسی تهران کامل شد.

شهرام ناظری در پارت دوم کنسرت با ترکیب آنسامبل سازهای ایرانی به اجرای قطعات خاطره انگیزی پرداخت که برخی از آنها را سال‌ها پیش در آلبوم‌هایی چون گل صدبرگ و آتش در نیستان ارائه داده بود.

اندک اندک، الا یا ایها لساقی، بخش‌هایی از قطعه آتش در نیستان و قطعه‌ای از فریدون مشیری که آن را برای امیرکبیر سروده بود، همچنین قطعه‌ای با شعری از عارف قزوینی آثاری بودند که شهرام ناظری به اتفاق گروهش به اجرای آنها پرداخت.

شهرام ناظری که همزمان با برخی قطعات به نواختن سه تار می‌پرداخت در پایان به یاد مردم کرمانشاه آهنگ کابوکی را باز خوانی کرد که مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز