خبرگزاری کار ایران

نمایش «اسرافیل» در سینماتک پانتئون

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۴۰۰

فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر در سینماتک پانتئون به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا، سینماتک پانتئون به دبیری زینب لک و محمدحسین میربابا در سومین نشست خود به تحلیل فیلم «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده می‌پردازد.

ماهی زن میان‌سالی است که به تازگی پسر جوانش را در صانحه رانندگی از دست داده است. بهروز که عشق قدیمی و ناکام او بود بعد از سال‌ها از کانادا بازگشته تا زمین‌هایش را به فروش برساند و با دختر جوانی بنام سارا که از طریق دنیای مجازی با هم آشنا شده‌اند ازدواج کرده و به کانادا بازگردد. مواجهه بهروز و ماهی در محیط بسته و سنتی شهری که در آن زندگی می‌کنند خاطرات عشق قدیمی میان آنها و مصائبی که از سر گدرانده‌اند را زنده می‌کند.

در این پنل علاوه بر نقد و بررسی فیلم، تصویر زن در سینمای معاصر ایران مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

این نشست با برگزاری پنل تحلیل با عنوان «دمیدن بر صور جدایی» با سخنرانی محمدحسین میربابا و مستانه مهاجر، آیدا پناهنده روز دوشنبه مورخ ۱۳ اسفند ساعت۱۶ الی ۱۹:۳۰ در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

پوستر این نشست را آرمین رنگانی مدیر هنری سینماتک و تیزر تبلیغاتی آن را مجید باقرزاده مدیر اجرایی و فرهنگی سینماتک طراحی کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز