خبرگزاری کار ایران

فراخوان داستان کوتاه پزشکان و داروسازان منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۷۶۳

فراخوان داستان کوتاه پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان و دانشجویان گروههای مربوطه، توسط انتشارات نظام‌الملک منتشر شد.

به گزارش ایلنا، فراخوان داستان کوتاه پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان و دانشجویان گروههای مربوطه، توسط انتشارات نظام‌الملک منتشر شد؛ متن فراخوان به این شرح است:

دوستان و همکاران عزیزم؛ این تنها یک فراخوان ساده نیست، بلکه تلاشی است تا در این روزهای سرد و سخت که ابرهای تیره به ناحق بر جامعه پزشکی سایه انداختهاند بتوانیم با یاری هم گوشهای از زندگی، رنج و شادی، عشق و اندوه و حتی روح یک پزشک را به مردمانمان نشان دهیم؛ باشد تا ما را آنگونه که هستیم ببینند و از بسیاری قضاوتهای نادرست رها شویم، چه‌بسا پیوندمان با جامعه محکمتر شود. من؛ یک دوست؛ از شما همکاران عزیزم که نیک میدانم در میانتان نویسندگان و شاعران چیره دستی، گمنام هستند؛ تقاضا میکنم داستانهای کوتاه خودتان را تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۸ از راههای زیر به ما برسانید:

شرایط شرکت در فراخوان:

۱- داستان کوتاه با موضوع آزاد حداکثر ۳۰۰۰ کلمه و تایپ شده در قالب word یا  pdf  تا حداکثر سه اثر برای هر شرکت کننده. لطفا در پایان هر اثر، اسم، آدرس و شماره تماس نویسنده جداگانه ذکر شود.

داستان ارسالی قبلا در جایی منتشر نشده باشد.

جهت ارتباط با انتشارات نظام الملک از طریق زیر می توانید اقدام کنید:

نشانی ایمیل:khajepour.nezamolmolk@gmail.com

نشانی پستی: تهران،خیابان انقلاب، خیابان ۱۲فروردین، کوچه مهر، پلاک ۱۶

تلفن: ۶۶۴۰۰۱۶۰ نمابر: ۶۶۴۱۳۵۱۵ تلگرام: 09192711526

داستانهای شما پس از پایان مهلت فراخوان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در نهایت داستانهای انتخاب شده در قالب یک کتاب چاپ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز