خبرگزاری کار ایران

داریوش اسدزاده:

در اوایل جوانی زمین‌گیر شده‌ام!/ باید روزی ۱۵ قرص بخورم اما حالم خوب است

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۵۴۶

داریوش اسدزاده بازیگر سینما و تئاتر که به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده بود به تازگی مرخص شده و در منزل استراحت می‌کند.

داریوش اسدزاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت سلامتی خود گفت: به دلیل عفونت کلیه و همچنین ذات‌الریه چند روزی در بیمارستان بستری بودم که خوشبختانه با تلاش پزشکان از بیمارستان مرخص شدم و هم‌اکنون در منزل استراحت می‌کنم و دارو مصرف می‌کنم.

وی ادامه داد: همچنان باید برای ادامه درمان به پزشک مراجعه کنم و تحت نظر آنها باشم اما بنا به تشخیص دیگر نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست. پزشکان برای من داروهای مختلفی تجویز کردند و حدوداً روزی ۱۵ قرص مصرف می‌کنم.

اسدزاده با اشاره به اینکه بیماری توان او را کمی کاهش داده است، گفت: متاسفانه نمی‌توانم خوب راه بروم و بعد از کمی قدم زدن یا حرکت، خسته می‌شوم و باید بنشینم و استراحت کنم به همین دلیل ساعات زیادی از شبانه‌روز را خواب هستم.

اسدزاده که در سن ۹۵ سالگی و علی‌رغم بیماری همچنان روحیه خوبی دارد، به طنز گفت: حالم خوب است و از همه پزشکانی که برای درمان بیماری من تلاش کردند و همچنین کسانی که در این مدت به یاد من بودند، تشکر می‌کنم هرچند متاسفانه در اوایل جوانی زمین‌گیر شده‌ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز