خبرگزاری کار ایران

همزمان با یازدهمین دوره مسابقات آسیایی؛

مراسم انتخاب طراح جوان آسیا در ایران در مجموعه نیاوران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۵۲۹

همزمان با یازدهمین دوره مسابقات آسیایی طراحان جوان آسیا، مراسم اعلام نتایج و اهدای جوایز "دومین دوره مسابقه دانشجویی طراح جوان آسیا در ایران" عصر روز جمعه ۱۶ آذر ماه در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با یازدهمین دوره مسابقات آسیایی طراحان جوان آسیا، مراسم انتخاب طراح برتر ایرانی در حوزه معماری با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان حوزه معماری، هیأت داوران و شرکت کنندگان در دومین دوره از این مسابقات در این مجموعه برگزار شد و از ۱۰ طراح برتر تقدیر و به نفرات اول تا سوم این مسابقه جوایزی اهدا شد.

مسابقه بین‌المللی طراحان جوان آسیا با هدف ارائه طرح‌های خلاق و نوآور دانشجویان در طراحی ساختمان‌های مختلف با کاربری‌های متفاوت به طور همزمان در ۱۵ کشور آسیایی در حال برگزاری است و ایران نیز با شرکت جمعی از دانشجویان رشته معماری، برای دومین سال متوالی در این دوره از مسابقات شرکت نموده است.

امیررضا فرهبد (مدیر مسابقات آسیایی طراحان جوان آسیا)، هادی طهرانی، آرش احمدی و کامران افشار نادری از اعضاء هیأت داوران این دوره از مسابقات از بین یکصد طرح ارسالی به دبیرخانه این مسابقه، ۱۰ طرح را به عنوان طرح برگزیده انتخاب کردند که در این مراسم از ایشان تقدیر و به نفرات اول تا سوم این مسابقه جوایزی اهدا شد.

جواد جولایی به عنوان نفر برگزیده در ایران طی این مراسم برای ادامه مسابقه به کشور سنگاپور اعزام شده و ضمن شرکت در نشست‌هایی با حضور معماران و طراحان داخلی سرشناس در آن کشور، با برندگان کشورهای شرکت کننده برای به دست آوردن جایزه نهایی و امکان آموزش دوره در طول ۶ هفته در دانشگاه‌هاروارد رقابت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز