خبرگزاری کار ایران

نهمین همایش علمی سلامت روان و رسانه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۴۹۰

نهمین همایش علمی سلامت روان و رسانه با موضوع "خشونت" بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نهمین همایش علمی سلامت روان و رسانه با موضوع "خشونت" توسط کرسی یونسکو در آموزش سلامت و همکاری انجمن روانپزشکان ایران برگزار می‌شود.

این همایش از سال ١٣٨٩ به صورت متوالی و سالیانه توسط کرسی یونسکو در آموزش سلامت برگزار می‌شود. انگ‌زدایی، هزینه‌های اختلال روان، نقش رسانه در استفاده نادرست از داروها، سلامت روان و غفلت همگانی و سلامت روان و رسالت همگانی از جمله موضوعات همایش‌های سال‌های گذشته بوده‌اند.

گستردگی موضوع خشونت نیز سبب شد که به صورت دو سال متوالی به عنوان موضوع اصلی این همایش مطرح شود. مصطفی معین (رییس همایش)، آیلین مردان پور (دبیر اجرایی کرسی یونسکو و همایش سلامت روان) و مریم رسولیان (دبیر علمی همایش) است.

خشونت خانگی علیه زنان، مردان و کودکان، پیشگیری از خشونت (آزار) جنسی، خشونت و شبکه‌های اجتماعی مجازی،  فرهنگ شهرنشینی، خشونت و مدیریت شهری، خشونت و شرایط اقتصادی، اجتماعی، نقش عوامل فردی و فرهنگی در کاهش و یا افزایش خشونت، نقش سازمان‍‌های مردم نهاد در کنترل و کاهش خشونت، نقش قوانین؛ نهادهای قانونی، ضابطان قضایی و انتظامی در پیشگیری و یا تشدید خشونت از جمله محورهای همایش علمی سلامت روان و رسانه است.

علاقه‌مندان تا تاریخ ٢٠ آذر ماه مهلت دارند تا مقالات خود را به آدرس http://www.iranmhm.com/ ارسال کنند.   این همایش در تاریخ   ٧ و ٨ بهمن ماه ١٣٩٧ در سازمان جوانان هلال احمر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز