خبرگزاری کار ایران

زندگی در خیابان‌های مملو از اجساد/رویارویی خانواده‌های داعش و مردم موصل در «موصل بین جنگ و صلح»

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۱۷۶

مستند ۲۷ دقیقه‌ای «موصل بین جنگ و صلح» به کارگردانی آناستازیا ترافیمووا در بخش مسابقه بین‌الملل پانزدهمین جشنواره فیلم «مقاومت» حضور دارد.

به گزارش ایلنا، مستند ۲۷ دقیقه‌ای «موصل بین جنگ و صلح» به کارگردانی آناستازیا ترافیمووا محصول کشور روسیه که در بخش مسابقه بین‌الملل پانزدهمین جشنواره فیلم «مقاومت» حضور دارد، درباره مصیبت‌هایی است که بر اثر حمله داعش به موصل عراق پیش آمده است.

در این مستند می‌بینیم «با وجود اینکه یک سال از راندن داعش از موصل توسط نیروهای عراقی می‌گذرد، زندگی مردم آنجا هنوز به حالت طبیعی بازنگشته است. مردم تلاش می‌کنند در خیابان‌های ویران و مملو از اجساد به زندگی خود ادامه دهند با این حال بازسازی تنها یکی از مسایلی است که ساکنان موصل با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. خانواده‌های نیروهای داعش و مردم موصل دیگر نمی‌توانند به سادگی به یکدیگر اعتماد کنند.»

سایر عوامل این فیلم عبارتند از تحقیق: آناستازیا ترافیمووا، تصویربردار: آناستازیا ترافیمووا، تدوین: آناستازیا ترافیمووا، تهیه‌کننده: آناستازیا ترافیمووا.

این کارگردان پیش از این «قربانیان داعش، «جنگ او-زنان علیه داعش»، «کونگوی با ارزش من» و «جاده ای به رقه» را ساخته است.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و سازمان‌های مختلف کشور همزمان با هفته گرامی‌داشت بسیج تا ۹ آذر به دبیری محمد خزاعی در تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز