خبرگزاری کار ایران

آلبوم جدید گروه «آن» منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۴۳۰

مهرزاد هویدا از انتشار آلبوم جدید گروه «آن» که در مراحل نهایی تولید قرار دارد، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اثر، مهرزاد هویدا نوازنده و مدیر اجرایی گروه «آن» گفت: آلبوم جدید این گروه در مراحل نهایی تولید قرار دارد و به زودی منتشر می‌شود. آهنگسازی این آلبوم به عهده خانم ساناز ستار زاده بوده است. همچنین هنوز عنوانی برای این اثر انتخاب نشده است البته به زودی و همزمان با انتشار آلبوم اطلاعات دقیق آن انعکاس می‌یابد.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: ضبط این اثر در استودیو پژواک توسط آقای مهدی اردستانی و به صورت گروهی انجام شده است. همچنین بخش زیادی از این اثر موسیقایی بی‌کلام است و در مایه دشتی و افشاری ساخته شده است.

مدیر اجرایی گروه «آن» تاکید کرد: اشعار این آلبوم از شاعر نامدار ایرانی «سعدی» است. همچنین در این آلبوم سیاوش ایمانی به عنوان تصنیف خوان و نوازنده تار با گروه «آن» همکاری کرده است.

وی درباره نوازندگان این اثر گفت: آریا محافظ سنتور، سپیده مشکی سه تار، هوشمند عبادی نی، آوا اره سازان عود، سینا دانش کمانچه، سینا خشک بیجاری تمبک، سیاوش ایمانی و ساناز ستارزاده تار و من به عنوان نوازنده دف و دایره در ضبط این اثر موسیقایی همکاری داشته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز