خبرگزاری کار ایران

محمد خدادی:

کاغذ در کنار دارو جز کالاهای اساسی کشور قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۱۹۲

معاون مطبوعاتی گفت: جنگ رسانه‌ای امروز عین جنگ قبلی ماست که تمام تلاش خود را می‌کند تا ما زانو بزنیم. در نتیجه در جنگ رسانه‌ای، رسانه باید خط مقدم باشد. تمام تلاش دشمن در این جهت است که اقتدار ما را زیر سوال ببرند. باید قبول کنیم که جریان رسانه امروز با گذشته تفاوت کرده و باید این موضوع مورد قبول باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد خدادی در نشست سومین مجمع عمومی سالیانه خانه‌های مطبوعات و رسانه‌های کشور که در سالن آمفی‌تئاتر باغ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: آقای جهانگیری را از خانواده رسانه و همراه با آن می‌دانیم که به رسانه اعتقاد داشته‌اند که در عملکرد ایشان مشخص است. در کشور همه برای حل بحران کاغذ تلاش کردند اما جناب جهانگیری نقش مهمی در حل این مشکل داشتند. اینکه کاغذ در کنار دارو جز کالاهای اساسی کشور قرار گرفت، نشان از توجه دولت به ما بود و حال ما باید جبران کنیم.

وی افزود: جنگ رسانه‌ای امروز عین جنگ قبلی ماست که تمام تلاش خود را می‌کند تا ما زانو بزنیم. در نتیجه در جنگ رسانه‌ای، رسانه باید خط مقدم باشد. تمام تلاش دشمن در این جهت است که اقتدار ما را زیر سوال ببرند. باید قبول کنیم که جریان رسانه امروز با گذشته تفاوت کرده و باید این موضوع مورد قبول باشد.

معاون مطبوعاتی کشور گفت: خیلی خوشحالم که این تشکل در سراسر کشور شکل گرفته است. تنها راه توسعه رسانه تشکل رسانه‌ای است. اما این موضوع به ملزوماتی نیاز دارد. اینکه افراد به آن اعتقاد داشته باشند که دولت با حل مشکل کاغذ این موضوع را ثابت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز