خبرگزاری کار ایران

بررسی اساسنامه سازمان نظام مشاوره مدیریت در کمیسیون امور اجتماعی دولت

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۷۴۹

پیش نویس اساسنامه سازمان نظام مشاوره مدیریت موضوع ماده ۱۷ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار که به پیشنهاد اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف در ۲۵ ماده تهیه شده، در حال بررسی در کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک است.

به گزارش ایلنا به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» مطابق ماده (۱۷) قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار- مصوب ۱۳۹۰- به منظور توانمندسازی، ارزیابی و ارتقاء شایستگی مدیریت بخش‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کشور اعم از دولتی، تعاونی و خصوصی و نیز هم‌افزایی و توسعه ظرفیت‌های مشاوره مدیریت در کشور، «سازمان نظام مشاوره مدیریت» در قالب شخصیت حقوقی مستقل غیردولتی و غیرانتفاعی تشکیل می‌شود.

 بر اساس این قانون اساسنامه این سازمان با همکاری تشکل‌های اقتصادی ذی‌ربط از سوی اتاق ها تهیه می‌شود و پس از تصویب در دولت و مجلس شورای اسلامی لازم  الاجرا می‌شود.

در راستای اجرای این قانون، اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران پیش نویس اساسنامه سازمان نظام مشاوره مدیریت را برای طی مراحل تصویب به دولت ارائه نموده است.  

گفتنی است، در دومین جلسه بررسی این اساسنامه در کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیئت دولت از ماده ۵ تا ۱۲ بررسی و ادامه به جلسه بعد موکول شد.
گفتنی است، جلسه اصلی کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیئت دولت یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ به ریاست جمشید انصاری، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و معاون رئیس جمهور و دکتر فلاح زاده، سرپرست کمیسیون و با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیسیون به میزبانی دفتر هیئت دولت برگزار شد.
 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز