خبرگزاری کار ایران

موسوی:

مذاکره فشرده با فرانسه ادامه دارد/گام سوم را برمی‌داریم/ آزادی خدمه کشتی انگلیسی

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۷۰۳

سخنگوی وزارت خارجه گفت: به نظر می‌رسد تلاش‌های فرانسه به زمان تعیین شده جمهوری اسلامی ایران نرسد و به احتمال خیلی زیاد کاهش تعهدات خود را در روزهای آینده انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیدعباس موسوی درباره جزئیات مذاکرات ایران و فرانسه گفت: آقای عراقچی مذاکرات مفصلی در پاریس داشتند و نتیجه را به تهران آوردند که در آینده می‌توان نسبت به آن بیشتر اظهارنظر کرد.

سخنگوی وزارت خارجه گفت: مذاکرات به صورت فشرده ادامه دارد و همچنین جزئیات زیادی دارد که باید تصمیم‌گیری شود. آنچه مسلم است، این است که به نظر می‌رسد تلاش‌های آنان به زمان تعیین شده جمهوری اسلامی ایران نرسد و به احتمال خیلی زیاد کاهش تعهدات خود را در روزهای آینده انجام می‌دهیم.

موسوی در مورد وضعیت خدمه کشتی انگلیسی توقیف شده در ایران اظهار کرد: با خدمه کشتی و ناخدای کشتی مشکلی نداریم. این کشتی تخلفاتی انجام داده است طبیعی است وقتی کشتی متوقف می شود، خدمه کشتی هم متوقف شوند.

وی افزود: در مورد خدمه کشتی پس از توقیف کشتی، بررسی‌های لازم از نظر کنسولی صورت گرفت و مجوز تک تک آنها مورد بررسی قرار گرفت. بعد از بررسی های بیشتر و از باب سیاست های انسان دوستانه تصمیم گرفته شد که برخی از آنها از کشتی پیاده شوند تا بتوانند به زندگی روزمره خود برگردند و چنین اتفاقی افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز