خبرگزاری کار ایران

ذوالقدر در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

از حاجی‌میرزایی انتظار داریم با مافیای کنکور مبارزه کند

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۱۵۵

یک نماینده مجلس در دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش او را پاکدست و توانمند معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، به عنوان موافق رای اعتماد مجلس به  وزرات حاجی‌میرزایی در دفاع از وی، گفت: امروز که رئیس‌جمهور محترم جهت تصدی وزارت آموزش و پرورش فردی را معرفی کرده‌اند باید بگویم آقای حاجی میرزایی سابقه طولانی در این حوزه داشته و از نیروهای توانمند و  واقعی بوده و در پاک دستی ایشان شکی نیست.

وی افزود: آقای حاجی میرزایی در برنامه پیشنهادی خود توسعه و ترویج آموزش، ارتقاء سیاسی، هنری زیر مجموعه آموزش و پرورش، ارتقا سلامت فرهنگیان، توسعه فعالیت‌های تربیت بدنی و تقویت برنامه‌های محلی و منطقه‌ای را در دستور کار دارد.

این نماینده مجلس ادامه داد: از دیگر برنامه‌های حاجی‌میرزایی می‌توان به بازمهندسی برنامه درسی و به‌سازی منابع انسانی، اصلاح نظام پرداخت، متناسب‌سازی  شرایط آموزشی در چارچوب شرایط اقلیمی، بازسازی نیروی انسانی معلمان و استفاده از نیروهای قوی برای دانشگاه‌های فرهنگیان اشاره کرد.

وی افزود: هر چند انتظارات ما برای استفاده از زنان در دولت محقق نشد اما ما انتظار داریم آقای حاجی میرزایی باتوجه به اینکه ۶۰ درصد کارکنان وزارت آموزش و پرورش زنان هستند، از توانمندی‌های آنها در زیر مجموعه‌های وزارتخانه استفاده کنند.

نماینده تهران با اشاره به کارت زرد وزیر پیشین برای موضوع مافیای کنکور، گفت از آقای حاجی میرزایی انتظار داریم که با مافیایی کنکور مبارزه کند و همچنین ترویج و توسعه حق‌التدرسی‌ها و اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان را انجام دهد.

ذوالقدر در پایان گفت: انتظار داریم این کارها انجام شود تا معلم با هر عنوانی که در کلاس حضور پیدا می‌کند آرامش امنیت داشته باشد تا بتواند فضای آموزشی خوبی را فراهم کند امیدواریم با رای بالا برنامه ایشان و مطالبه فرهنگیان و زنان محقق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز