خبرگزاری کار ایران

آئین اختتامیه دومین همایش ملی روش‌های تحلیل اطلاعات برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۷۰۲

آئین اختتامیه دومین همایش ملی روش های تحلیل اطلاعات و جامعه اطلاعاتی کشور بعد از ظهر روز امروز یک شنبه برگزار شد.

به گزارش  ایلنا، آئین اختتامیه دومین همایش ملی روش های تحلیل اطلاعات و جامعه اطلاعاتی کشور بعد از ظهر روز امروز یک شنبه برگزار شد.

در این همایش یک روزه کمال خرازی رئیس مرکز  بررسی استراتژیک روابط خارجی، اساتید و نخبگان علمی و دانشگاهی به بیان دیدگاه ها و روش های نوین تحلیل اطلاعات پرداختند.

همچنین از ۲۱۰ چکیده ­مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش از هشت مقاله برتر تجلیل شد و از مجموعه کتاب های چهار جلدی مقالات همایش که حاوی مقالات برتر است رو نمایی شد.

معاون سیاسی وزیر کشور نیز در مراسم اختتامیه با اشاره به ضرورت اقدامات دانش پایه در عرصه امنیت بر توسعه و ارتقاء سطح این گونه نشست های تخصصی و گردهمائی اندیش ورزان تاکید کرد و گفت: موضوع روش های تحلیل اطلاعات یک موضوع  اساسی و مهم است که از چه روش و چه تکنیکی می توان موضوعات را تحلیل کرد و به نتیجه رسید.

­­گفتنی است دومین همایش ملی روش های تحلیل اطلاعات با هدف تبیین و ارتقای روش‌های تحلیل­اطلاعات در بخش‌های رفتارهای جمعی، محیط امنیتی، کنشگران سیاسی اجتماعی و منازعات و بحران‌های منطقه‌ای و بین المللی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز