خبرگزاری کار ایران

شریعت نژاد در تذکر شفاهی:

آثاری از کاهش قیمت کالاها با وجود سیر نزولی قیمت ارز دیده نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۹۴۲

نماینده مردم رامسر در مجلس با تأکید بر حاکمیت دلالان بر بازار گفت: با وجود سیر نزولی قیمت ارز آثاری از کاهش قیمت کالاها دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، شمس الله شریعت نژاد در جلسه علنی صبح امروز (دو‌شنبه، ۷ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی درباره ستاد تنظیم بازار گفت: نهاده‌های دامی تنها ذرت و کنجاله نیست بلکه انواع و اقسام داروهای دامی، واکسن‌ها و سایر ملزوماتی است که به قیمت بازار آزاد فروخته می‌شود هر چند ممکن است برخی مواقع از بیم تعزیرات فاکتورها به قیمت دولتی ارائه شود.

نماینده مردم رامسر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی افزود: کمربندی غیراستاندارد شهر تنکابن به دلیل پایین بودن سطح ایمنی، عدم وجود زیرگذر، روگذر و دوربرگردان به دفعات محل تصادفات مهیب شده که یک مورد آن در هفته گذشته رخ داد که ۴ نفر بلافاصله جان سپرده و تمام منطقه را متأثر کردند. چرا فکری برای ارتقاء سطح ایمنی جاده‌ها نمی‌شود؟

وی در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: وضعیت بازار به گونه‌ای است که ظاهراً کنترلی بر قیمت‌ها وجود ندارد و با توجه به سیر نزولی قیمت ارز، آثاری از آن در کاهش قیمت‌ها دیده نمی‌شود.

شریعت‌نژاد تأکید کرد: حاکمیت دلال‌ها بر بازار به گونه‌ای است که تولیدکننده که هزینه تولید آن افزایش یافته و مصرف کننده نیز که درآمد آن افزایشی نداشته، گلایه دارند. آیا ستاد تنظیم بازار که زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت است برای این مشکلات فکری کرده است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: دریافت سند ۶ دانگ برای کشاورزان به عنوان پشتوانه‌ای برای اخذ تسهیلات مطرح است و مساحت واحدهای اقتصادی اراضی در غرب مازندران پایین و راندمان آن بالا است که لازم بوده برای صدور سند برای این اراضی از نظر سطح تعیین شده در آیین‌نامه اجرایی مربوطه تجدیدنظر شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز