خبرگزاری کار ایران

سرلشکر صفوی در کرمانشاه:

گفتمان انقلاب اسلامی در حال قدرت‌گیری از اقیانوس آرام تا دریای مدیترانه است/ آمریکایی‌ها مجبورند این منطقه را ترک کنند

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۳۶۶

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: به فضل الهی در سی و یکمین سالروز عملیات مرصاد در استان و در سطح ملی یک وفاق و همدلی و انسجام قوی در قوای سه گانه تحت هدایت مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ایجاد شده است و ایران اسلامی یک قدرت الهی شکست ناپذیر است.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد اظهار داشت: ۳۱ سال پیش در چنین روزی در همین منطقه تنگه چهارزبر یک حماسه بزرگ خلق شد و یک رویارویی توأم با ایثار و فداکاری مجاهدان فی سبیل الله با نوکران شیطان و کافران زمان رخ داد.

وی سپس به ارائه تحلیلی از عملیات مرصاد پرداخت و افزود: اینکه چرا اینها این حرکت مذبوحانه و شیطانی غیرعقلایی را انجام دادند باید گفت که اولاً بازیگر اصلی آمریکایی‌ها بودند و در پشت پرده این حرکت استراتژی آمریکایی‌ها قرار داشت، اما استرانژی آشکار صدام و منافقین بودند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بیان داشت: آمریکایی‌ها به خاطر شکست‌های پیاپی از جمله حضور مک فارلین و نماینده ریگان که به ایران فرستاده شده بود و با برخورد قاطع اما م (ره) از تهران خارج شد و آمریکا را تحقیر کرد، برای حمایت از صدام و گرفتن امتیاز بیشتر پس از قطعنامه به او گفتند که به مرزهای ایران حمله کند در حالی که ما قطعنامه را پذیرفته بودیم.

سرلشکر صفوی ادامه داد: این در حالی بود که قبل از عملیات مرصاد هم آمریکایی‌ها هواپیمای مسافری ما و کشتی‌های ما را در خلیج فارس منهدم کردند و البته ما هم هواپیماهای آنها را به قعر خلیج فارس فرستادیم.

وی براندازی ایران را توطئه‌ای آمریکایی در پس تجاوز به ایران در عملیات مرصاد عنوان کرد و گفت: آنها این توطئه را به دست منافقینی اجرا کردند که شرورترین گروه ضدانقلاب ایران بودند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: تحلیل دوم این است که صدام و رژیم بعث عراق که شکست تمام اهدافش در حمله به ایران بعد از قطعنامه دیده بودند و از جنگ هشت ساله هم هیچ دستاوردی نداشتند، حالا قصد داشت یک امتیاز بیشتر به دست آورد و تنها چند روز بعد از این قطعنامه عملیات مرصاد اتفاق افتاد.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: صدامیان برای رهایی و خلاصی از شر منافقینی که مهره‌های سوخته بودند و احتمال می‌دادند بعداً برای آنها دردسر ایجاد کنند تصمیم گرفتند تا این ساکنین مزاحم را از بین ببرند به رئیس تروریست‌های منافقین طرح شکست خورده‌ای را تحمیل کردند.

وی اظهار داشت: اما تحلیل سوم به جاه طلبی و ریاست طلبی و فکر مالیخولیایی و توهم آمیز رئیس گروهک منافقین مسعود رجوی و نساء غیرمشروعش برای راه اندازی ارتش آزادی بخش با ۲۵ تیپ سازمان یافته و مکانیزه است که با این تحلیل رهبر منافقین می‌خواست به سمت کرمانشاه بیاید و فراخوان نیرو داده بود که بعد از کرمانشاه به تهران بروند و حتی در نقشه‌های لو رفته شأن تا تهران را برنامه ریزی کرده بودند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: آنها فکر می‌کردند در ورود با استقبال مردم روبرو می‌شوند و صدامیان هم از طریق همین جاه طلبی و قدرت طلبی رئیس گروهک منافقین استفاده کرده و آنها را به بازی گرفتند و بعداً انهدام بزرگی علیه آنها صورت گرفت.

سرلشکر صفوی اشاره‌ای به عملیات مرصاد هم داشت و افزود: در سوم مرداد ۶۷ اول ارتش عراق از جنوب ایران از خرمشهر تا مهران و فکه و مرز خسروی خط اول را شکست با فرستادن چندین لشکر زرهی مکانیزه با پشتیبانی آتش و سپس نافقین را راه اندازی کردند و تا کرند و اسلام آباد غرب پیش آمدند. نیروهای کمی که باقیمانده بودند خاکریزی در این منطقه زدند و تمام جوانان بسیجی و پاسدار و هوانیروز قهرمان هم به میدان آمدند.

وی ادامه داد: جنگ سختی بود و ایثارگری بزرگی شکل گرفت ستون منافقین در اثر تراکم متوقف شد و به خاکریز رسیدند و در انهدامی که از منافقین در سوم مرداد صورت گرفت ۸۰ درصدشان به هلاکت رسیدندو بقیه فرار کردند، البته اگر گردنه پاتاق را می‌بستیم همه را به درک واصل می‌کردیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا این عملیات غرورآفرین برای ایرانی‌ها را بزرگترین شکست برای آمریکایی‌ها، صدام و منافقین برشمرد و گفت: در جنوب هم بعثی ‌ها می‌خواستند مجددا خرمشهر را برای برگ برنده در مذاکره بگیرند و با ۵ لشکر به خرمشهر حمله کردند، اما ما ارتش بی روحیه عراق را دور زدیم و چند روز بعد به پشت مرز رساندیم.

سرلشکر صفوی با اشاره به سرنوشت منافقین بعد از عملیات مرصاد بیان داشت: منافقین در انقلاب مردم عراق هم به جان آنها افتادند و چندین هزار نفر از کردهای منطقه را کشتند و در سال ۲۰۰۳ که صدام سرنگون شد با بازیگری رئیس منافقین به دامن آمریکا پناه بردند و سرباز آنها شدند، قسمتی در عراق ماندن و تمام توطئه‌های آمریکا و اروپا علیه ایران در را آنها انجام دادند.

وی تصریح کرد: در دولت جدید نابخرد آمریکا هم منافقین نقش مهمی دارند؛ منافقینی که شرورترین گروه ضدانقلاب ایران بودند و ۱۵ هزار نفر از مردم و رهبران دینی و سیاسی ما که ستون‌های محکم و تأثیرگذار اجتماعی بودند را به شهادت رساندند

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: آنها هم اکنون تحت پوشش آمریکا و اروپایی‌ها هستند و از لیست گروهک‌های تروریستی خارج شده‌اند؛ شرم باد آمریکا را که سپاه را تروریسم و منافقین را با این همه جنایت از این لیست خارج می‌کند.

سرلشکر صفوی تاکید کرد: به فضل الهی در سی و یکمین سالروز عملیات مرصاد در استان و در سطح ملی یک وفاق و همدلی و انسجام قوی در قوای سه گانه تحت هدایت مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ایجاد شده است و ایران اسلامی یک قدرت الهی شکست ناپذیر  با پشتوانه حضرت بقیه الله (عج) و ائمه معصومین (ع) است.

وی افزود:  روز به روز اقتدار ایران اسلامی در حال افزایش است و برعکس قدرت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها سال به سال کاسته می‌شود و روبه افول است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در حال قدرت گیری از اقیانوس آرام تا دریای مدیترانه است و آمریکایی‌ها مجبورند این منطقه را ترک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز