خبرگزاری کار ایران

ذوالقدر در تذکری:

تاثیرات کاهش نرخ ارز در زندگی مردم قابل مشاهده نیست

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۴۰۵

یک نماینده مردم تهران تاکید کرد: تاثیر کاهش نرخ ارز در زندگی مردم، نرخ خودرو، بلیط هواپیما و مواد غذایی قابل مشاهده نیست و نرخ این موارد افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش ایلنا، سیده فاطمه ذوالقدر در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس بانک مرکزی ضمن تشکر از وی برای اتخاذ سیاست های خوب در جهت کاهش نرخ ارز و کنترل آن گفت: شما اقدام در خوری در این خصوص داشتید، اما اثر آن نیز باید دیده شود و این درحالی است که تاثیر آن در زندگی مردم، نرخ خودرو، بلیط هواپیما و مواد غذایی قابل مشاهده نیست و نرخ این موارد افزایش چشمگیری داشته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه از رئیس بانک مرکزی خواست تا اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه ملی احداث بزرگراه پردیس- تهران را تخصیص دهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکر به وزیر نیرو تصریح کرد: هم اکنون لازم است اعتبارات لازم جهت جمع آوری فاضلاب شهرستان شمیرانات تامین شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان در تذکر به وزیر راه و شهرسازی خواستار رسیدگی فوری به وضعیت جاده های اصلی رودبار قصران در قالب تعریض و ایمن سازی شد، چرا که به تازگی چند تصادف شدید در این محدوده رخ داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز