خبرگزاری کار ایران

صادقی‌مقدم:

می‌توانیم با همکاری مجلس و شورای نگهبان در تقلیل ارجاع قوانین به مجمع تشخیص کمک کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۲۳۰

صادقی‌مقدم یکی از کاندیداهای حقوقدان شورای نگهبان است که از سوی حجت الاسلام رئیسی به مجلس معرفی شده است امروز در صحن علنی حاضر شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، صادقی‌مقدم در معرفی خود گفت: صرف‌نظر از نتیجه از اینکه در معرض قضاوت نمایندگان قرار گرفته‌ام سپاسگزارم بنده بعد از اخذ دیپلم ریاضی در دانشکده علوم سیاسی تهران پذیرفته شدم و در طول خدمت در دستگاه‌های قضایی مسئولیت‌هایی داشته‌ام.

وی با اشاره به سوابق خود گفت: بنده مسئولیت‌های دانشگاهی، عضویت در ستاد بودجه، عضویت در هیئت‌های امنا، همکاری با قوه مقننه، عضویت در هیئت نظارت بر انتخابات، مسئول انتصابات دانشگاه آ‌زاد اسلامی را در کارنامه خود دارم.

صادق مقدم اظهار کرد: قانون اساسی ما از مترقی‌ترین قوانین است، تامین حقوق بشر آن گونه که در قانون اساسی آمده همچنین توجه به حقوق زنان و مادران در قانون اساسی ما تصریح شده است.

وی ادامه داد: بنده معتقدم شورای نگهبان با همکاری یکدیگر است که می‌تواند مشکلات قانونگذاری را حل کنند.

صادقی‌مقدم در بیان تعدادی از برنامه‌های خود گفت: تعامل هر چه بیشتر با نمایندگان مردم، تلاش برای ارتقای شورای نگهبان با برگزاری همایش‌ها و همچنین کمک به استمرار کارهای تحقیقی از جمله ایده‌های اینجانب است. بنده معتقدم با همکاری مجلس و شورای نگهبان می‌توانیم در تقلیل ارجاع قوانین به مجمع تشخیص کمک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز