خبرگزاری کار ایران

وکیلی قرائت کرد:

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۰۸۱

عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی وکیلی در پایان نشست علنی نوبت عصر امروز (دو‌شنبه، ۲۴ تیرماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را بدین شرح قرائت کرد:

تذکر سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان به رییس جمهور و وزرای اطلاعات، خارجه، نیرو، راه در خصوص ضرورت بررسی علت قطعی برق در کشور علی رغم بارش‌های فراوان در سال جاری، شفاف سازی در خصوص الزامات اجرای توافق نامه پاریس در این خصوص، همچنین لزوم تعیین تکلیف پل راه‌آهن در ورودی روستاهای تمندگان در بخش پیربکران و آسفالت جاده با گذشت چند سال، علت عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل با گروه شش کارگزاران مخابرات روستایی.

تذکر عین الله شریف پور نماینده مردم ماکو به وزیر ارتباطات. همچنین تذکری به رییس جمهور و وزیر کشاورزی در خصوص با توجه به پرداخت هزینه حمل و نقل گندم به مراکز خرید دولتی، علت عدم پرداخت هزینه حمل گندم به مراکز خرید.

تذکر عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد به رییس جمهور در خصوص ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات فرهنگیان و پاداش بازنشستگی آموزش و پرورش و پرداخت حق الزحمه طلاب شاغل در مدارس، همچنین به وزیر بهداشت و درمان در خصوص ضرورت تسریع در پرداخت حقوق معوقه پنج ماهه رانندگان شاغل در شبکه بهداشت شهرستان بروجرد.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص ضرورت الزام صنایع خودرو سازی ایران به ایرانخودرو، سایپا و نمایندگی فروش خودروهای خارجی به انجام تعهدات و تحویل خودرو ثبت نامی به مردم، همچنین تذکری به وزیر اقتصاد در خصوص لزوم صدور دستور به سازمان امور مالیاتی در پرداخت مطالبات شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان اصفهان، تذکری به وزیر نیرو در خصوص لزوم نظارت بر محاسبات غیر منطقی در قبوض آب و برق و دریافت وجه اضافی از مردم، وی تذکری به وزیر کشور در خصوص لزوم عمل به تعهدات خود در قانون حمایت از حقوق معلولان از جمله مناسب سازی ساختمان های دولتی.

تذکر پروانه مافی نماینده مردم تهران به وزیر علوم در خصوص لزوم توجه بیشتر به نشریات دانشجویی و حفظ آزادی‌های مشروع آنها و تاثیر نپذیرفتن از فشارهای بیرونی، همچنین تذکری به وزیر راه در خصوص لزوم تخصیص بودجه کافی برای تکمیل فاز یک جاده خرمشهر به آبیک.

تذکر علی اکبری نماینده مردم شیراز به وزیر راه در خصوص چرا در جابجایی مدیران به جای رعایت حرمت افراد با زد و بند و باج‌دهی اقدام می‌شود؟

تذکر علی محمد شاعری نماینده مردم بهشهر، نکاء و گلوگاه به وزیر راه در خصوص توضیح علت عدم شروع بازسازی جاده‌های خسارت دیده در مناطق حوزه انتخابیه.

تذکر علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان به وزرای نیرو، کشور و کار در خصوص لزوم اتخاذ تصمیمات اجرایی و عملی برای تامین آب شهرستان زاهدان، توضیح علت عدم انجام شناسایی و تعیین هویت ایرانیان که یکی از سرفصل های ماموریت های اصلی وزارت کشور مطابق برنامه پیشنهادی جنابعالی جهت اخذ رای اعتماد بوده چیست؟ به وعده‌هایتان در برنامه‌های پیشنهادی که جهت اخذ رای اعتماد به مجلس ارائه شد عمل کنید، همچنین به وزیر نیر در خصوص لزوم رسیدگی به وضعیت قطع مکرر برق و آب در شهرستان زاهدان.

تذکر منصور مرادی نماینده مردم مریوان به وزیر راه در خصوص توضیح علت تاخیر در برگزاری مناقصات پروژه های عمرانی مریوان و سروآباد، همچنین تذکری به رییس جمهور در خصوص دلیل بی توجهی دفتر ریاست جمهوری به پیگیری های انجام شده از آن دفتر چیست؟ دلیل تاخیر در ثبت جهانی اورامان چیست؟ دلیل بی‌توجهی دفتر ریاست جمهوری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نسبت به موضوع گردشگری در حوزه انتخابیه مریوان چیست؟ تذکری هم به رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص دلیل عدم تصویب تخفیف سود بازرگانی در مرز مریوان در هیات دولت چیست؟

تذکر احمد مازنی نماینده تهران به رئیس جمهور: لزوم راه اندازی سامانه حقوق و مزایای مدیران طبق ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه جهت شفاف سازی و مبارزه واقعی با فساد از جمله در صداوسیما و قوه قضائیه.

تذکر نادر قاضی پور نماینده ارومیه و علیرضا محجوب نماینده تهران به رئیس جمهور: دستور پرداخت حقوق کارکنان معلول تلفنچی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بعد از ۵ ماه تأخیر در پرداخت.

تذکر بیت الله عبداللهی نماینده اهر به وزیر نیرو: چرا مشکلات آب شرب روستاهای اهر و هریس حل نمی شود.

براساس است گزارش نمایندگان مجمع استان اصفهان درگذشت همکار خود مرحوم صفاری نطنزی را به مردم شریف شهرستان نطنز و خانواده ایشان تسلیت گفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز