خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان؛

مجوز صادرات فرآورده‌های تولیدی در حمایت از توسعه صنایع پایین‌دستی نفت خام صادر می ‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۹۹۰

نمایندگان مجلس، وزارت نفت را در طرح حمایت از توسعه صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی موظف به اعطای مجوز صادرات فرآورده‌های تولیدی و مجوز تأمین نفت خام کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز با ماده ۵ طرح حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی موافقت کردند.

براساس این ماده وزارت نفت موظف است در زمان اعطای مجوز طرح نسبت به اعطای مجوزهای ذیل برای واحدهای مشمول این قانون اقدام کنند:

الف- مجوز صادرات فرآورده‌های تولیدی

ب- مجوز تأمین نفت خام به عنوان خوراک مصرفی پس از اتمام دوره تنفس خوراک با رعایت مصالح کشور

در ادامه نمایندگان ماده ۶ این طرح را بررسی کرده و آن را به تصویب رساندند. وزارت نفت مکلف است ظرف مدت دو ماه پس از تصویب این قانون آئین نامه اجرایی آن را به تصویب هیئت وزیران برساندند.

در ادامه نمایندگان بند ث ماده ۳ این طرح را بررسی کرده و آن را به تصویب رساندند براساس این بند بازپرداخت تسهیلات تنفس خوراک صندوق توسعه ملی پس از دوره تنفس و مطابق مقررات صندوق انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز