خبرگزاری کار ایران

روحانی در جمع مردم سیل‌زده چم‌مهر:

روستای چم‌مهر زیباتر، مستحکم‌تر و بهتر خواهیم ساخت

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۱۹۴

رئیس جمهور در جمع مردم سیل‌زده چم‌مهر با تبریک میلاد امام عصر(عج) به همه مردم و مسلمانان جهان، تأکید کرد: شما جزو روستاهایی هستید که خسارت کلی دید و همه مناطق مسکونی شما زیر آب رفته و دولت وظیفه دارد در قدم اول برای ساخت منازل شما برنامه‌ریزی کند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی با اشاره به اینکه رئیس بنیاد مسکن اعلام کرده دو قطعه زمین برای ساخت مسکن با عناوین چم‌سفلا و اولیا آماده می‌شود، گفت: در این قسمت ساختمان‌سازی آغاز می‌شود تا مردم در مناطق مسکونی قرار گیرند که در صورت بروز سیل در سال‌های آینده به آنان خساراتی وارد نشود.

روحانی ادامه داد: اقدامات مقدماتی برای نصب پل در چم‌مهر آغاز شده است و ظرف 4 هفته آینده این پل برای رسیدن مردم به زمین‌های کشاورزی‌شان ساخته خواهد شد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ساخت و ترمیم منازل مسکونی با نظارت خود مردم چم‌مهر و سرکشی‌های مرتب استاندار و امام‌ جمعه آغاز می‌شود، گفت: قرارگاهی با فرماندهی وزیر کشور در منطقه در حال فعالیت است و جبران خسارات پلدختر و توابع آن جزء اولویت‌های ما است و خسارات زمین‌های کشاورزی نیز طبق تصویب دولت، پرداخت خواهد شد.

روحانی ادامه داد: نسبت به اثاثیه منازل نیز تلاش داریم که با برنامه‌ریزی با تولیدکنندگان،این اثاثیه تحویل مردم سیل‌زده شود.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه شما نگرانید و حق دارید چرا که همه زندگی شما زیر آب رفته است و زندگی در زیر چادر بسیار سخت می‌باشد، گفت: الان چادرها دارای برق است، اما کار اساسی آن است که خانه‌سازی آغاز شود و ان‌شاء الله و با توجهات و با تدبیر مقام معظم رهبری و تلاش دولت و نیروهای مسلح، روستای چم‌مهر زیباتر، مستحکم‌تر و بهتر خواهیم ساخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز