خبرگزاری کار ایران

کریمی قدوسی:

آقای ترامپ از امروز باید از تابوت‌ها استقبال کنی/ سردار سلیمانی کابوس ژنرال‌های آمریکایی شده است/ آماده‌ایم کار را تمام کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۲۴۶

نماینده مردم مشهد در واکنش به ترویست خواندن سپاه پاسداران گفت: آقای ترامپ از امروز در فرودگاه یک اتاق با تیم تشریفاتت رزرو کن که باید از تابوت‌ها استقبال کنید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ جواد کریمی قدوسی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تسلیت به بازماندگان حادثه سیل‌های اخیر کشور گفت: امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود؛ من افتخارم این است که یک بسیجی هستم و از خداوند خواسته‌ام مرا با بسیجیانم در روز قیلامت محشور است . 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری بیان کرد:‌ امسال هم که سال رونق تولید ملی است و ان‌شاالله در آغاز راه مبارزه با آمریکا بتوانیم تمامی گره‌ها را با همکاری و همدلی را باز کنیم .

وی خاطرنشان کرد:‌ امروز روز پاسدار و  روز سیدالشهدا است، ملت ایران مفتخر است در خانه ملت از لسان نمایندگان،‌ دولت و قوه قضائیه که همه خادم ملت، انقلابی و حسینی هستند بشنوند که همه دست به دست هم خواهند داد و آنقدر در این راه استقامت نشان خواهد داد که سیلی بر گوش و صورت آمریکا بنوازند، تا به زودی  در دنیا شاهد فروپاشی نظام سلطه باشیم.

کریمی قدوسی یاد آور شد: ‌۲ سال بعد از انقلاب اسلامی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی برای دفاع از انقلاب تشکیل و  ۱۰۰ هزار نفر از جوانان را استخدام کرد که در طول ۸ سال دفاع مقدس ۲۶ هزار نفر به شهادت رسیدند و ۳۰ هزار نفر از این جوانان غیور جانباز شدند.

وی ادامه داد: سپاه  پاسداران ۱۷ هزار شهید ترور به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است. این شهیدان به دست دژخیمان گروهک تروریستی که امروز در دامن اروپا و آمریکا زندگی می‌کند، به شهادت رسیدند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور ایالت متحده آمریکا گفت: جناب آقای ترامپ در روز سید الشهدا، سپاهی که مفتخر است خادم ملت است و خود را جانباز همه عالم کرده است تروریست معرفی می‌کنی. امروز سردار سلیمانی کابوس ژنرال‌های شما شده است و همه از آن واهمه دارند.

وی ادامه داد:‌ امروز  سردار سلیمانی را در کوچه‌های اهواز، خرمشهر و لرستان می‌بینید که لباسش عرق در گل است. آن فرمانده  موشکی نقطه‌زن سپاهی که برای هر سرباز آمریکایی یک موشک نقطه‌زن  آماده کرده است در پلدختر است. آن فرمانده سپاه غیور نیروی زمینی که کابوس تروریست‌ها هستند در حال خدمت به سیل‌زدگان است.

کریمی قدوسی گفت: زمان دفاع مقدس اگر لباس سپاهی را می‌فشردید خون میچکید و امروز اگر بفشارید گل و خاک می‌ریزد. کدام ارتش در دنیا افسرش خم می‌شود تا یک زن گرفتار در سیل را نجات دهد. کدام ژنرال  مثل سردار سلیمانی وجعفری ما کیسه‌شن می‌شود و نمی‌گذارد به شما آسیب برسد 

وی ادامه داد: خود آقای لاریجانی از سپاهیان قدیمی است.

نماینده مردم مهشد ادامه داد:  سید حسن نصرالله ما آماده‌ایم کار را تمام کنیم. به مردم یمن می‌گویم کنار شما هستیم. به حماس و حزب الله می‌گویم به کمک‌تان می‌آییم تا صهیونیست‌ها را از لا‌به‌لایی کوره ده بیرون بکشیم.

وی در پایان گفت: آقای ترامپ از امروز در فرودگاه یک اتاق با تیم تشریفاتت رزرو کن که باید از تابوت‌ها استقبال کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز