خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهور انتصاب حجت الاسلام مروی به «تولیت آستان قدس رضوی» را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۹۹۸

رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی از سوی رهبر معظم انقلاب به "تولیت آستان قدس رضوی"، تصریح کرد: امیدوارم در پرتو توجهات آن امام رئوف، با درایت و اهتمام جناب عالی، بیش از پیش زمینه های بهره مندی مردم متدین و ولایت مدار ایران عزیز و سایر کشورهای اسلامی از فیوضات معنوی و برکات آن آستان مقدس، فراهم شود.

به گزارش ایلنا، متن پیام تبریک حجت الاسلام حسن روحانی به حجت الاسلام احمد مروی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای احمد مروی

انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب به "تولیت آستان قدس رضوی"را که نشان از صدق و تعهد،امانت داری و تداوم حسن اعتماد معظم له در سال های طولانی است، صمیمانه تبریک می گویم.

بی شک انوار متبرک و مطهر آستان ثامن الائمه حضرت امام علی ابن موسی الرضا (ع) که همواره کعبه آمال ارادتمندان ائمه هدی (ع) است، نعماتی فراوان برای مسلمانان و شیعیان جهان به همراه داشته و تولیت آن آستان مبارک، و خدمت صادقانه به زائران و مجاوران حرم نورانی آن حضرت؛ توفیقی بزرگ برای همه خادمان آن مضجع شریف است.

امیدوارم در پرتو توجهات آن امام رئوف، با درایت و اهتمام جناب عالی، بیش از پیش زمینه های بهره مندی مردم متدین و ولایت مدار ایران عزیز و سایر کشورهای اسلامی از فیوضات معنوی و برکات آن آستان مقدس، فراهم شود.

توفیق روزافزونتان را در انجام این مسئولیت بزرگ، از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز