خبرگزاری کار ایران

مدیرکل انتخابات وزارت کشور:

وزارت کشور پاسدار آرای مردم است

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۷۰۸

مدیرکل انتخابات وزارت کشور با اشاره به اینکه وزارت کشور مجری انتخابات و پاسدار آرای مردم است، تاکید کرد: بنای وزارت کشور بر تفاهم، تعامل و همکاری مستمر با تمامی عوامل اجرایی و نظارتی در چارچوب قانون انتخابات است.

به گزارش ایلنا، سید اسماعیل موسوی در نشست مشترک با مدیران استانی و دست اندرکاران انتخابات استان‌های جنوبی کشور، ضمن تأکید بر این نکته که وزارت کشور مجری انتخابات و پاسدار آرای مردم است، گفت: به پیشنهاد وزارت کشور و موافقت شورای نگهبان، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه مورخ دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بنای ما بر تفاهم، تعامل و همکاری مستمر با تمامی عوامل اجرایی و نظارتی در چارچوب قانون انتخابات است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در این خصوص اظهار داشت: با عنایت به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص حق الناس بودن آرای مردم، ما وظیفه داریم انتخابات را سالم و باشکوه برگزار کنیم و از آرای مردم پاسداری نمائیم.

موسوی تبادل نظرات کارشناسی را امری لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: بهره‌گیری از تجربیات گذشته و ارائه ایده‌های نو می‌تواند مجریان و دست اندرکاران انتخابات را در انجام وظایفشان یاری دهد.

وی افزود: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که علاوه بر آموزش عوامل اجرایی انتخابات، برنامه‌های آموزش همگانی را نیز اجرا کنیم تا همه مراحل انتخابات در دسترس مردم قرار گیرد و آنان با شناخت بیشتری از فناوری‌های مورد استفاده در انتخابات، چگونگی استفاده از آنها را آموزش ببینند. بدین منظور، طرح جامع آموزش را با مشارکت و همفکری متخصصین این حوزه تدوین خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز