خبرگزاری کار ایران

واکنش عارف به حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان:

می‌خواستند به خیال خام خود عظمت چهل سالگی انقلاب را تحت‌الشعاع قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۲۵۸

رئیس فراکسیون امید تاکید کرد: تروریست‌ها پس از مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مشاهده عظمت ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن دریافته‌اند، حفظ وحدت و ثبات در کشور اراده‌ای نشات گرفته از سطح بالای نظام و کشور است و به همین دلیل و به خیال خام خود و با تلاش‌های مذبوحانه در جهت تحت‌الشعاع قرار دادن این حرکت عظیم ملی بودند.

به گزارش ایلنا، متن پیام محمدرضا عارف به شرح زیر است:

 انالله و اناالیه راجعون

شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان توسط تروریست‌‌‌های کوردل موجب اندوه فراوان شد. تروریست‌های جنایتکار که مورد حمایت نظامی، مالی و فکری برخی کشورهای منطقه قرار دارند، پس از مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مشاهده عظمت ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن دریافته‌اند. حفظ وحدت و ثبات در کشور اراده‌ای نشات گرفته از سطح بالای نظام و کشور است و به همین دلیل و به خیال خام خود و با تلاش‌های مذبوحانه در جهت تحت‌‌‌الشعاع قرار دادن این حرکت عظیم ملی بودند. امیدوارم با پیگیری و برخورد قاطع دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ریشه عملیات تروریستی خشکانده شود.

ضمن محکومیت این حادثه تروریستی، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و خانواده‌‌‌های محترم شهدای حادثه تروریستی تسلیت عرض می‌‌‌کنم، از خداوند رحمان و رحیم برای شهدای این واقعه اندوهبار علو درجات و برای خانواده‌‌‌های محترم این عزیزان صبر و اجر مسألت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز