خبرگزاری کار ایران

افضلی در گفت‌وگو با ایلنا:

سازمان برنامه و بودجه می‌گوید برای افزایش حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی شخص رئیس‌جمهور باید دستور دهد

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۹۹۷

یک نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به پایین بودن حقوق و مزایای کارکنان وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: آخرین پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که اینن درخواست به سازمان برنامه و بودجه رفته است و آن‌ها گفته‌ند ما نمی‌توانیم به این خواسته عمل کنیم چرا که کارکنان دیگر نهادها هم با این وضعیت مواجه هستند و باید از طریق ریاست جمهوری به ما ابلاغ شود.

نظر افضلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره درخواست تعدادی از کارکنان وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر حل مشکل پایین بودن حقوق و مزایای دریافتی خود اظهار کرد: برای حل این مشکل از سوی نمایندگان تلاش‌هایی صورت گرفته است و با وزارت جهاد کشاورزی هم صحبت کرده‌ بودیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری نمایندگان تاکید کرد: آخرین وضعیتی که ما متوجه آن شدیم این بود که پیگیری‌‌ها به سازمان برنامه و بودجه رفته است، بر همین اساس سازمان برنامه و بودجه طبق آن دستورالعملی که داده شده هنوز عملیاتی انجام نداده است و می‌گوید جاهای دیگری هم با این وضعیت روبرو هستند و در این باره باید خود ریاست جمهوری تصمیم بگیرد و به ما ابلاغ کند.

نظر افضلی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار هستید مشکلات کارکنان وزارت جهاد کشاورزی تا پیش از پایان سال حل شود، عنوان کرد: فعلا که وارد بررسی لایحه بودجه می‌شویم البته این وظیفه وزارت جهاد کشاورزی است که کار را پیگیری کند.

ویرگفت: آخرین پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که این درخواست به سازمان برنامه و بودجه رفته است و آن‌ها گفته‌اند ما نمی‌توانیم به این خواسته عمل کنیم چرا که کارکنان دیگر نهادها هم با این وضعیت مواجه هستند و باید از طریق ریاست جمهوری به ما ابلاغ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز