خبرگزاری کار ایران

لطفی در تذکری:

باید به حال وضعیت گرمایشی مدارس گریست/ اعتبارات وزارت آموزش و پرورش برای تبلیغات وزیر در رسانه ملی حیف و میل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۷۰۳

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به حال وضعیت گرمایشی مدارس گریست، اظهار داشت: حتما باید اتفاق ناخوشایندی در این زمینه بیفتد و تا کی باید شاهد قربانی شدن دانش آموزان سرزمین خود به خاطر سوءتدبیر باشیم در حالی که اعتبارات این وزارتخانه برای تبلیغات شما در رسانه ملی حیف و میل می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسن لطفی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر آموزش، گفت: فرهنگیان را مانند خانواده خود دانسته و مطالبات به حق آن ها را رفع و وعده‌هایی که در زمان رأی اعتماد دادید عملی کنید.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به حال وضعیت گرمایشی مدارس گریست، اظهار داشت: حتما باید اتفاق ناخوشایندی در این زمینه بیفتد و تا کی باید شاهد قربانی شدن دانش آموزان سرزمین خود به خاطر سوءتدبیر باشیم در حالی که اعتبارات این وزارتخانه برای تبلیغات شما در رسانه ملی حیف و میل می‌شود.

وی افزود: همچنین نرم افزار سینا به نفع عده‌ای خاص تدوین شده که ظلم به فرهنگیان است و جهت سوءاستفاده از اطلاعات آن ها به نفع عده ای خاص کاربرد دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: هرسال مشکل جدیدی به کشاورزان اضافه می شود و نبود کود شیمیایی، عدم تضمین قیمت محصولات و عدم کارایی بیمه محصولات کشاورزی از جمله مشکلات کشاورزان است که باید حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز