خبرگزاری کار ایران

سردار شریف:

افرادی که کعبه آمالشان در غرب است، از مراسم ۹ دی و ۱۳ آبان، خوششان نمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۶۸۰

مدیر کل روابط عمومی سپاه گفت: برخی از جناح‌ها و افراد، که کعبه آمالشان در غرب است از برگزاری مراسم بزرگداشت برای حماسه ۹ دی همانند مراسم ۱۳ آبان، خوششان نمی‌آید.

به گزارش ایلنا، سردار رمضان شریف مدیر کل روابط عمومی سپاه پاسداران در نشست هم‌اندیشی برنامه بزرگداشت حماسه ۹ دی که صبح امروز(سه شنبه) در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: مهمترین مسئله‌ای که در ۹ دی امسال در پیش داریم، پیوند این حماسه تاریخی با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی همچنین افزود: موضوع دیگری که باید در این بخش به آن توجه کرد، تبیین حضور دشمنان خارجی و بهره بردن آنها از اختلافات داخلی کشور در سال ۸۸ و هدایت آن بود. در آن سال حتی آمریکایی‌ها به صراحت اعلام کردند که چه برنامه‌هایی برای سال ۸۸ طراحی و اجرا کرده بودند.

سردار شریف در ادامه گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که در مسئله ۹ دی باید به آن پرداخته شود، تبلیغ و تبیین حرکت رهبر معظم انقلاب در پایان دادن به فتنه سال ۸۸ است زیرا یکی از محورهای فتنه دشمنان، نشان دادن ناکارآمدی نظام در فتنه‌هایی که توسط آمریکا و صهیونیسم برای ما طراحی می‌شود، است. دشمنان تلاش می‌کنند تا حرکت رهبر انقلاب را تحریف کنند و یا به طور کامل نادیده بگیرند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران همچنین افزود: در موضوع ۹ دی صادقانه‌ترین روایت این است که رهبر معظم انقلاب با درایت، صبر و حوصله این بحران عظیم، که بعدا معلوم شد دشمنان چه طراحی سنگینی برای آن کرده بودند، را از سر انقلاب اسلامی عبور دادند.

وی همچنین با توجه به در نظر گرفتن نقش مردم در حماسه ۹ دی گفت: در اصل باید گفت که پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب نقش بسیار کلیدی در ناکام گذاشتن طراحی دشمنان داشت.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت حماسه ۹ دی گفت: برخی از جناح‌ها و افراد، که کعبه آمالشان در غرب است از برگزاری مراسم بزرگداشت برای حماسه ۹ دی همانند مراسم ۱۳ آبان، خوششان نمی‌آید اما امسال دیگر تکلیف آمریکایی‌ها معلوم شد و شاهد برگزاری حماسی و پرشور مردم در مراسم ۱۳ آبان بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز