خبرگزاری کار ایران

ولایتی در کنگره جهانی محبان اهل بیت(ع):

اقدامات ترامپ، نمایش سناریوی طراحی شده نظام حاکم بر آمریکا است

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۵۲۴

مشاور مقام معظم رهبری گفت: گذر زمان نشان داد که در چهل سال گذشته،آمریکا، نتوانسته است سیاست های خود را بر دیگران تحمیل کند و زین پس نیز چنین خواهد بود.

به گزارش ایلنا، علی اکبر ولایتی مشاور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز در نشست شورای مرکزی کنگره جهانی محبان اهل بیت(ع)، گفت: پایان دادن به خونریزی میان مسلمانان، امری واجب و وظیفه‌ ای اسلامی انسانی است.

وی با اشاره به وجود تنوع دیدگاه‌ها و تفکرات در جهان اسلام و خدمات ارزشمندی که فرهنگ و تمدن اسلامی داشته است،افزود: جهان اسلام دارای گرایش‌ها و تفکرات متنوعی است که هر یک دارای جایگاه ویژهای هستند و زیدی، علوی، حنفی، شافعی، مالکی، حنبلی، جعفری، اباضی، اسماعیلی، تصوف و طریقت‌های عرفانی، هر یک گروه‌هایی از مسلمانان را در خود جای داده اند و البته در رهگذر تاریخ کوشیده‌اند خدمات ارزندهای را نیز به فرهنگ و تمدن اسلامی ارائه دهند.

ولایتی با اشاره به عامل مهم وحدت در جهان اسلام، افزود: آنچه همه این دیدگاه‌ها را به صورتی عمیق و مستحکم به یکدیگر پیوند داده است، کتاب خدا، نبوت حضرت ختمی مرتبت (ص) و محبت اهل بیت(ع) است.

مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص موضوع فلسطین، تصریح کرد: امت اسلامی این روزها، از رنج و محنت بسیار در عذاب و فلسطین، همچنان در اسارت است و مردم بزرگ آن، پرچم دفاع از امت اسلامی را مظلومانه بر دوش می‌کشند و این ملت که چندین دهه، پرچم مبارزه و مقاومت را بر دوش کشیده است، همچنان آن را بر افراشته نگه خواهد داشت.

وی به سیاست های آمریکا در دوران ترامپ هم پرداخت و تاکید کرد: در آمریکا فردی به عنوان رئیس جمهور حضور دارد که واقعیت سیاست توطئه آمیز این دولت را از همیشه آشکارتر کرده است.

ولایتی ادامه داد: مجموعه اقدامات ترامپ، نه بیانگر اقدامات شخصی نابخرد و نا آشنا به سیاست، بلکه نمایش سناریویی است که نظام حاکم بر آمریکا آن را به رشته تحریر در آورده است، هر چند که باید دانست پرده تزویر فرو افتاده و حقیقت این نظام، در اقدامات و گفته‌ های این فرد، عیان و آشکار گشته است و گذر زمان نشان داد که در چهل سال گذشته، این مدعی جهانی، نتوانسته است سیاست های خود را بر دیگران تحمیل کند و زین پس نیز چنین خواهد بود.

مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب در پایان خاطرنشان کرد: فتنه‌ ای که با جنگ‌ های نیابتی و به راه انداختن گروه های تروریستی، افراطی و تکفیری برای تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی از سوی دشمنان به راه افتاده هست و هر چند که به اهداف خود دست نیافته و نخواهد یافت اما کشورهای اسلامی و ملت‌های مسلمان منطقه را مورد هجمه و انواع جنایت‌های خود قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز