خبرگزاری کار ایران

اجلاسیه آینده مجلس خبرگان رهبری ۲۱ و ۲۲ اسفند برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۹۳۵

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به سیاست های کلی انتخابات ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان آماده و موادی از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان در اجلاسیه های گذشته به تصویب رسیده و بررسی دیگر بندها به اجلاس بعد موکول شده است.

به گزارش ایلنا، سیداحمد خاتمی با اشاره به جلسه هیات رئیسه مجلس خبرگان افزود: ادامه بررسی طرح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اجلاس اسفند ماه در دستور کار اجلاس است. شرایط نام نویسی نامزدها و اینکه نامزدها باید چه ویژگی هایی داشته باشند بخشی از موارد مرتبط به قانون انتخابات مجلس خبرگان است که درباره آنها تجدیدنظر و در اجلاسیه خبرگان به رای نهایی گذاشته می شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در جلسه زمان اجلاس بعدی مشخص شد، گفت: ۲۷ دی ماه جلسه مشترکی بین هیات رئیسه مجلس خبرگان و روسای کمیسیون ها برگزار می شود و اجلاس آینده نیز ۲۱ و ۲۲ اسفند برگزار خواهد شد.

خاتمی درباره دغدغه اعضا در خصوص مسائل کلان کشور نیز گفت: در این جلسه تاکید شد که باید مراقب دسیسه های دشمنان در مقطع کنونی بود دسیسه هایی که درصدد ایجاد ناامیدی در مردم و تضعیف نهادهای قانونی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای مجلس خبرگان درباره مسائل کشور به ویژه مسائل اقتصادی دغدغه دارند و در همین زمینه از هدایت مسائل کلان کشور از سوی مقام معظم رهبری بویژه تشکیل شورای عالی هماهنگی سران قوا و نیز موضوع نظارت به ویژه در دادن مجوز به رئیس قوه قضاییه قدردانی کردند.

خاتمی در پایان گفت: ده نفر از اعضای مجلس خبرگان پیشنهادی به هیئت رئیسه داده اند که از این پس در پایان هر اجلاس علاوه بر بیانیه، قطعنامه هم صادر و روی یک موضوع تمرکز و از دستگاه ها مطالبه گری شود که این طرح در این جلسه مطرح و جهت بررسی بیشتر به کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس خبرگان ارجاع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز