خبرگزاری کار ایران

نماینده ایران در سازمان ملل:

نیروی منطق بر منطق نیرو فائق می‌آید

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۳۶۱

نماینده ایران در سازمان ملل متحد با اشاره به شکست شورای امنیت در انجام وظایفش در قبال اشغال نامشروع فسلطین تاکید کرد: باین شکست به خاطر حمایت‌های آمریکا از سیاست‌ها و دسیسه‌های رژیم صهیونیستی نشات گرفته است.

به گزارش ایلنا، نماینده ایران در سازمان ملل پیش از هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل در رابطه با قطعنامه پیشنهادی آمریکا در رابطه با "فعالیت‌های حماس و دیگر گروه‌های نظامی در غزه" گفت: این قطعنامه نمایانگر ذات حقیقی سیاست خارجی آمریکا در قبال فلسطینی‌هاست. این سیاست نه تنها بر پایه نیرنگ استوار شده و حقوق فلسطینی‌ها را نادیده می‌گیرد، بلکه به صورت بی‌پرده، پایدار و سفت و سخت از اسرائیل حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اشغال نامشروع فلسطین توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این دلیل اصلی تمام زجرها و ناعدالتی‌هایی است که بر سر فلسطینی‌ها آمده و باعث شده که شش میلیون پناهنده بی‌خانمان شوند.

نماینده ایران افزود: یکی از آخرین ستمگری‌هایی که اسرائیل مرتکب آن شده است، کشتن ۱۶۰ فسلطینی و زخمی کردن هزاران نفر دیگر در تظاهرات صلح‌آمیز روز سرزمین در غزه بوده است.

وی افزود: تمامی مسائلی که پیشتر ذکر کردم، هنگامی رخ داده‌اند که شورای امنیت در انجام وظایفش در قبال خاتمه بخشیدن به این اشغال نامشروع (فلسطین) و این تراژدی ده‌ها ساله شکست خورده است. این شکست از حمایت صریح و پایدار آمریکا از سیاست‌ها و دسیسه‌های اسرائیل نشات گرفته است.

نماینده ایران اضافه کرد کرد: نمی‌توان با استفاده از تهدید، ارعاب و سیاست‌های تبعیض‌آمیز به صلح در خاورمیانه دست یافت. محکوم کردن تلاش‌های مشروع فلسطینی‌ها در مقابل اشغال سرزمین‌شان، غیرقانونی و ناروا بوده و هیچ سیاست عاقلانه‌ای در پشت آن نهفته نیست، از همین رو این مسئله غیرقابل قبول است.

وی یادآور شد: علی‌رغم تمامی ستمگری‌ها و بی‌پروایی‌های اسرائیل و حمایت‌ها، توطئه‌ها و نقشه‌های آمریکا در این زمینه، ما باور داریم که تمامی حقوق (مردم فلسطین) محقق می‌شود و نیروی منطق بر منطق نیرو فائق می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز