خبرگزاری کار ایران

دژپسند در جمع خبرنگاران:

موضوع مشمولان قانون منع بکارگیری بازنشستگان در وزارت اقتصاد حل شد/ عبور از شرایط فعلی سخت نیست

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۹۷۰

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: عبور از شرایط امروز کشور چندان سخت نیست و ظرفیت‌های خوبی برای جذب سرمایه‌داران داریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه استانداران سراسر کشور با وزرای کشور و اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: دشمن سعی می‌کند برای مواجهه با قدرت ایران از تمام فرصت‌ها استفاده کند، اما ما از بعد از انقلاب در این مواجهه کارکشته شده‌ایم.

وی ادامه داد: تجربیات خوبی داریم برنامه‌هایی تدوین کردیم و در روز تعطیل هم جلسه داشتیم تا از همه امکانات استفاده کنیم.

وزیر اقتصاد و دارایی تاکید کرد: از نظر انسانی و مالی عبور از این شرایط سخت نیست اما نه اینکه جدیت نداریم، همه دستگاه‌ها آمادگی دارند. در این مسیر به حمایت مردم ایثارگر نیاز داریم و مشقت‌هایی وجود دارد. از نظر طرح‌ها تجهیز لازم به عمل آمده است. 

وی در خصوص مشمولان قانون منع بکارگیری بازنشستگان در وزارت اقتصاد گفت: عملا موضوعشان حل شده و در حال حاضر مشمول قانون بازنشستگی در وزارت اقتصاد نداریم. از شرکت‌های تابعه هم استعلام شده که باید در موعد مقرر این مشمولان استعفا دهند. 

وزیر اقتصاد در خصوص معرفی سخنگو برای وزارت‌خانه اقتصاد عنوان کرد: کمیسیونی تشکیل دادیم که ریاست آن بر عهده رییس روابط عمومی وزارت‌خانه است.

دژپسند با اشاره به سرمایه‌گذاری در کشور پس از تحریم‌ها اضهار داشت: ظرفیت‌های خوبی برای جذب سرمایه داریم با استانداران هم صحبت کردم تا با مدیران استانی هم همکاری کنیم معتقدم می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم. 

وی درباره تفاهم با وزرات کشور و جلسه امروز بیان کرد: به تفاهم رسیدیم در چند حوزه مثل چابک‌سازی گمرکات و اصلاح نظام بانکداری همکاری خوبی داشته باشیم و در جذب سرمایه‌گذاری خارجی فکر می‌کنم با اراده موجود برنامه‌ها را با سرعت جلو ببریم. برخی موارد نیاز به جلسات منظم‌تر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز