خبرگزاری کار ایران

به میزبانی معاونت مسکن و ساختمان برگزار شد؛

تعیین‌تکلیف واحدهای مسکن مهر باقیمانده در نشست پایش طرح مسکن مهر

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۹۰۷

جلسه پایش طرح مسکن مهر به منظور تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی مهر در سالجاری به میزبانی معاونت مسکن و ساختمان با حضور مسئولان وزارتخانه راه و شهرسازی برگزار شد که در این جلسه علاوه بر موضوع تکمیل مسکن مهر، راهکارهای حل مشکل تعاونی‌‌های مسکن با هماهنگی قوه قضاییه و وزارت نیرو مورد بررسی قرار گرفت.

 به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بررسی تحویل و تعیین تکلیف واحدهای باقیمانده مسکن مهر در سال‌جاری در جلسه پایش طرح مسکن مهر به دستور وزیر راه و شهرسازی و به میزبانی معاونت مسکن و ساختمان؛ مازیار حسینی با حضور مهرآبادی قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر، معاونان وزیر در حوزه معاونت برنامه ریزی، شهرهای جدید، سازمان ملی زمین و مسکن، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیر امور اعتباری بانک مسکن در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، اهم موضوعات جلسه شامل ارائه برنامه اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت عمران شهرهای جدید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص تکمیل مسکن مهر تحت مسئولیت آنها بود.

در جلسه شورای هماهنگی مسکن در خصوص تحویل و تعیین تکلیف واحدهای باقیمانده مسکن مهر در سال‌جاری، پس از بحث و بررسی هر سه دستگاه اجرایی متولی اجرای پروژه‌های مسکن مهر راهکارهای حل مشکلات و انجام کار را بررسی کردند و توافق شد تا کلیه معاونت‌های مربوطه تلاش خود را برای تحقق برنامه به کار بیرند. همچنین در جلسه فوق مقرر شد برای حل مشکل تعاونی‌ها با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی و تامین زیرساخت‌ها با هماهنگی قوه قضاییه و وزارت نیرو جلساتی تشکیل و راهبردهای اجرایی، تبیین شوند.

در این جلسه مهر آباد قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر، امینی معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع، تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و علمداری مدیرکل امور اعتباری بانک مسکن حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز