خبرگزاری کار ایران

روزنامه القبس گزارش داد

ایران تسلیم اهداف آمریکا نخواهد شد/ احتمال تعویق نشست منامه به دلیل انتخابات اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۲۰۹

برخی منابع آگاه مشارکت کویت در کنفرانس اقتصادی و سرمایه‌گذاری در خاک فلسطین را با توجه به احتمال تعویق این کنفرانس به دلیل انتخابات اسرائیل در ماه سپتامبر آینده تاکنون نامشخص اعلام کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه القبس، برخی منابع آگاه نسبت به مواضع اخیر ایران و تشدید تنش در منطقه و اینکه پایگاه­‌های آمریکا در خلیج‌فارس در تیررس موشک‌­های ایرانی است که حتی به اروپا هم می‌­رسد، اظهار نظر کرده­‌اند.

این منابع، با اشاره به تلاش آمریکا برای برگزاری نشست سه‌جانبه با روسیه و اسرائیل در خصوص ایران، تصریح کردند که تهران به آسانی تسلیم آنها نخواهد شد. 

 منابع مذکور درباره نشست‌های سه‌گانه عربستان سعودی و موضع‌گیری برخی کشورهای عربی علیه ایران تأکید کردند که بیانیه این نشست‌ها برای ایران کاملا مشخص و در مخالفت با فعالیت‌ها و نفوذ این کشور در منطقه بود.

در ادامه این گزارش به اختلاف کشوهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس اشاره شده است.

این منابع تأکید کردند که نقش میانجی و وساطت کویت برای حل اختلافات خلیج‌فارس همچنان پابرجاست و متوقف نشده است اما افق روشنی پیش روی حل این اختلافات وجود ندارد و در عین حال تلاش‌هایی صورت می‌گیرد تا این اختلاف در منطقه، طولانی‌مدت نشود. 

منابع مذکور مشارکت کویت در کنفرانس اقتصادی و سرمایه‌گذاری در خاک فلسطین را با توجه به احتمال تعویق این کنفرانس به دلیل انتخابات اسرائیل در ماه سپتامبر آینده تاکنون نامشخص اعلام کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز