خبرگزاری کار ایران

شرکت هواپیمائی امارات: پروازها بدون تغییر، روال عادی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۷۹۶

سخنگوی شرکت هواپیمایی امارات، گفت که این شرکت کاملا از هشدار آژانس فدرال هواپیمایی آمریکا کاملا آگاه است ولی روند پروازها کاملا عادی است.

به گزارش ایلنا به نقل از الامارات الیوم، سخنگوی شرکت هواپیمائی امارات با بیان اینکه این شرکت به طور کامل از هشدار آژانس فدرال هواپیمایی آمریکا مطلع است، گفت «عملیات جابه‌جایی مسافران روال همیشگی خود را دارد و هیچ تغییری در برنامه این شرکت ایجاد نشده است. همچنین ارتباط تنگاتنگی با مقام‌های مربوطه در داخل و خارج وجود دارد و این شرکت، اوضاع را از نزدیک کنترل می‌کند».

وی تأکید کرد که سلامت و امنیت عملیات هوایی همیشه بدون هیچ نوع سستی در صدر اولویت‌های ما قرار دارد.

سخنگوی شرکت هواپیمائی «فلای دبی» نیز به نوبه خود تأکید کرد که پروازهای این شرکت در حال حاضر بدون تغییر در چارچوب برنامه همیشگی خود در جریان است. 

این سخنگو در بیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت فلای دبی از هشدار آژانس هواپیمایی آمریکا آگاه است و به کنترل اوضاع ادامه می‌دهد و تابع هر نوع دستور صادر شده از سوی اداره کل حمل و نقل هوایی امارات متحده عربی است.

گزارش سالانه «گروه امارات» نشان می‌دهد که مجموع دارایی‌های این گروه به ۱۴۲ میلیارد و ۲۶۸ میلیون درهم برای سال مالی ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹  رسیده است که در مقایسه با سال پیش از آن پنج دهم درصد رشد داشته است.

این گزارش نشان می‌دهد که درآمدهای این گروه با رشد هفت درصدی نسبت به سال گذشته  به ۱۰۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون درهم  معادل (۲۹ میلیلارد و ۸۰۰ میلیون دلار) رسیده است.

در بیانیه‌های منتشر شده آمده است که مجموع ارزش دارایی‌های هواپیما، موتورها و قطعات یدکی در هواپیمایی امارات به ۷۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون درهم در سال مالی ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ رسیده که در مقایسه با سال پیش از آن که معادل ۷۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون درهم بوده رشد پنج و ۹۱ صدم درصدی را تجربه کرده است. 

دارائی‌های فعلی گروه هواپیمائی امارات به استثنای ذخایر پولی آن نسبت به سال گذشته  تقریبا ثابت مانده و این رقم معادل ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون درهم در مقابل ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون درهم سال گذشته است. ارزش  دارائی‌های نقدی و پولی این شرکت تا پایان ماه مارس ۲۰۱۹ معادل ۱۷ میلیارد درهم بوده است. 

مجموع دارائی‌های نقدی شرکت «دناتا» وابسته به این گروه که یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان خدمات هوایی در جهان است، با رشد چهار درصدی به پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون درهم رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز