خبرگزاری کار ایران

گذری بر هتل ایرانیان قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۰۳۴

شهر قزوین

قزوین شهر خوشنویسی، پایتخت صفویان، شهر تاریخی و دارای طبیعت خاص خود است. شهری که با بناهای تاریخی متعدد میزبان بزرگان زیادی بوده است. بزرگانی چون میرعماد استاد بزرگ خوشنویسی، حمدالله مستوفی تاریخ نگار و شاعر، عمادالکتاب خوشنویس چیره دست، علامه رفیعی استاد حکمت و فلسفه، عارف قزوینی آزادی خواه و شاعر ملی، شهید بابایی و بسیاری افراد مشهور دیگر.

قزوین در کنار آثار باستانی و تاریخی که دارد، از منابع طبیعی بسیار خاص خود برخوردار است. در کنار مکان های دیدنی خارج شهر، بعضی از جاذبه های گردشگری آن، ویژه هستند. برای نمونه مکان های دیدنی معمول قزوین می توان به دریاچه اوان و قلعه حسن صبا در منطقه الموت اشاره کرد. در این میان جاذبه های طبیعی دره اندج رود، منطقه پیچ بن و غیره، ساختار منصر به فرد خود را دارند.

شناخت کلی قزوین

محل جغرافیایی قزوین در محدوده مرکزی ایران، با مساحت حدود 16 هزار کیلومتر واقع شده است. استان های همسایه قزوین از طرف شمال، مازندران و گیلان است. از طرف غرب، با همدان و زنجان همسایه است.از جنوب به استان مرکزی و از شما به تهران می رسد. از آنجایی که قزوین ساختار زمین شناسی متفاوتی دارد، 4 نوع آب و هوا را ایجاد می کند. آب و هوای سرد کوهستانی، آب و هوای معتدل کوهپایه ها و دامنه ها، آب و هوای نسبتا خشک دشت قزوین و آب و هوای مرطوب گرمسیری.

گذری بر هتل ایرانیان قزوین

هتل ایرانیان قزوین

افتخار می کنیم که در این شهر با قدمت تاریخی زیاد، میزبان شما عزیزان در هتل ایرانیان قزوین هستیم. هتل ایرانیان به عنوان یکی از بهترین هتل های قزوین سعی در ارائه بهترین کیفیت سرویس دهی به مهمانان خود را دارد. اگر برای اقامت قصد انتخاب هتل در قزوین را دارید، ایرانیان به عنوان یکی از زیباترین هتلهای قزوین همواره پذیرای شما مهمانان گرامی است.

گذری بر هتل ایرانیان قزوین

از جمله امکانات هتل ایرانیان می توان به استخر و حمام ترکی، جکوزی داخل سوئیت ها، محوطه زیبا و سرسبز، تالارهای پذیرایی و غیره اشاره کرد. هتل در منطقه ویلایی و خوش آب و هوای هفت سنگان در نزدیکی قزوین واقع شده است. به همین دلیل به دور از شلوغی و هیاهوی شهری، می توانید اقامتی آرام و دلنشین را تجربه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز