خبرگزاری کار ایران

از نظافت در محل، تا کارواش نانو و قالیشویی با پالسین

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۸۵۲

برای نظافت در محل، قالیشویی و کارواش نانو در محل می توانید درخواست خود را در پالسین ثبت کنید و با انتخاب متخصص مورد نیاز خود، به سرعت نیاز خود را در منزل و یا محل کار برطرف نمایید.

پالسین ارائه دهنده خدمات منزل و محل کار است و برای هر شکلی از نیاز خود می توانید به پالسین اعتماد کنید. تنها کافی است که وارد سایت پالسین شوید و یا اپلیکیشن پالسین را از گوگل پلی و یا کافه بازار دانلود نمایید و پس از ثبت نام در پالسین، با توجه به نیاز خود و ارائه شرح مختصری از آنچه مورد نیاز شماست، خدمات مورد نظر را دریافت کنید.

اگر از گوشی های آیفون استفاده می کنید، درخواست دادن از طریق سایت پالسین یا وب اپ، به سادگی استفاده از اپلیکیشن اندروید است و اصلا جای نگرانی نیست. منتها باید نسبت به درخواست خود اطمینان داشته باشید.

پالسین نزدیک به ۲۵۰ سرویس متنوع را در محل ارائه می کند که نظافت منزل، نظافت مشاعات و دفاتر اداری، قالیشویی و کارواش نانو بخش کوچکی از این خدمات را شامل می شوند. در واقع اگرچه نظافت عمده ی درخواست های سرویس های آنلاین را شامل می شود، اما تنها ۲۵ درصد از خدماتی است که این سرویس ها ارائه می کنند. به عنوان مثال پالسین علاوه بر این نوع از خدمات، اسباب کشی منزل، حمل بار، تعمیرات و یا تدریس خصوصی در محل را نیز به کاربران خود پیشنهاد می کنند.

تفاوت پالسین با سایر ارائه دهندگان سرویس در محل، در نحوه ارائه پیشنهاد است. به این صورت که پالسین تنها نقش واسطه را ایفا می کند و کاربرانی که برای ثبت درخواست به این سرویس مراجعه می کنند قیمت ها و پیشنهادات متخصصین را از طریق پالسین دریافت می کنند. به بیان ساده تر پالسین هیچ دخل و تصرفی در قیمت هایی که متخصصین به کاربران پیشنهاد می کنند ندارد و تنها فضایی را فراهم کرده که کاربران می توانند از طریق این فضا به سادگی با متخصصین ارتباط برقرار کنند و نیازهای خود را بصورت برادکست شده برای همه ی آنها ارسال نمایند.

نحوه کار هم به این صورت است که مثلا برای درخواست نظافت منزل، نیاز شما به تمامی کسانی که به عنوان یک نظافتچی در پالسین عضو شده اند ارسال می شود. سپس آنها با در نظر گرفتن ساعتی که شما به سرویس آنها نیاز دارید، فاصله و همینطور مشخصات خدمت مورد نیاز، قیمت خود را اعلام می کنند. پس از آن شما از میان قیمت های دریافتی، و همینطور نظرات کاربرانی که پیش از شما از خدمات آن متخصص استفاده کرده بودند، یک نفر را به عنوان نظافتچی خود انتخاب کرده و منتظر اجرای کار خواهید شد.

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چطور می توان به متخصصینی که پالسین به شما پیشنهاد می کند اعتماد کرد؟ در واقع پالسین برای انتخاب متخصصین روش های سختگیرانه ای را اتخاذ کرده است. علاوه بر کسب اطلاعات ضروری، مدارک مرتبط و حتی سوابق کاری، پالسین سوپیشنیه، معرف و حتی نحوه تعامل متخصص با کاربران را نیز بررسی می کند.

در عین حال کلاس هایی برای آموزش متخصصین در نظر گرفته شده تا تمامی آنها با استانداردهای پالسین هماهنگ شده و خدمات را در مطلوب ترین فرم ممکن به کاربران ارائه کنند.

همین حالا به سایت پالسین مراجعه کنید و اپلیکیشن خدمات منزل پالسین را دانلود نمایید، و یا اینکه برای هر خدمتی که نیاز دارید، پالسین را به دوستان خود نیز معرفی کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز