خبرگزاری کار ایران

قیمت واقعی بلیط هواپیما مشهد به تهران چقدر است

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۵۵۷

خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران با توجه به اهمیت بسیار زیاد مبدا و مقصد این سفر از پرفروش ترین بلیط های داخلی می باشد.

تنوع بسیار زیاد در قیمت های ارائه شده برای خرید بلیط هواپیما در این مسیر در بسیاری از مواقع سردرگمی هایی را برای مسافران به همراه دارد. در این مطلب تمام فاکتورهایی که در تعیین قیمت واقعی بلیط هواپیما مشهد به تهران موثر می باشند را معرفی می کنیم تا بهترین بلیط را با شناخت کافی انتخاب و خریداری کنید.

قیمت بلیط هواپیما مشهد به تهران در حالت کلی بر اساس چند فاکتور مهم محاسبه میشود و میزان اثر هر یک بر نرخ بلیط متفاوت می باشد. از مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت بلیط هواپیما می توان به موارد زیر اشاره نمود:

زمان خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران

در بین مسیرهای پروازی داخلی، مسیر مشهد به تهران و بالعکس در تمام روزهای سال به عنوان پرترافیک ترین مسیر پروازی شناخته می شود؛ به طوریکه هر نیم ساعت یک پرواز در این مسیر انجام میشود. در برخی از روزها و به دلایل مختلف ممکن است تقاضا برای خرید بلیط در این مسیر بیشتر از سایر روزهای سال باشد؛ به عنوان مثال بعد از تعطیلات نوروز، شهادت امام رضا (ع) و سایر روزهایی که با مناسبت های خاصی متقارن می باشند.

به عنوان یک قانون کلی در خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی، هر اندازه تقاضا برای خرید بلیط هواپیما در یک مسیر بیشتر باشد، به همان نسبت افزایش قیمت وجود خواهد داشت. به همین خاطر است که با مقایسه قیمت بلیط در دو روز متوالی و با شرایط پروازی کاملا یکسان ممکن است با تفاوت نرخ بلیط بسیار بالا مواجه شوید.

نوع هواپیما

هر یک از شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی از هواپیماهای متفاوتی در ناوگان هوایی خود استفاده می کنند. بوئینگ، ایرباس، سوخو و ATR از جمله هواپیماهای موجود در ناوگان هوایی داخلی و خارجی بوده و هر یک دارای مزایا و معایب خاصی می باشند. با توجه به معتبر بودن برند و شرایط موجود در داخل هواپیما از نظر امنیت و غیره بلیط آنها دارای قیمت های متفاوتی می باشد.

یکی از دلایل وجود تفاوت قیمت در بلیط هواپیما مشهد به تهران، نوع هواپیمایی می باشد که پرواز با آن انجام میشود. به عنوان مثال اغلب افراد پرواز با هواپیما بوئینگ را به سوخو ترجیح می دهند و قطعا هزینه بیشتری را نیز باید پرداخت کنند.

قیمت واقعی بلیط هواپیما مشهد به تهران چقدر است

ایرلاین و کلاس پروازی

از آنجا که مسیر پروازی تهران به مشهد و بالعکس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، در نتیجه اغلب شرکتهای هواپیمایی داخلی در این مسیر پروازهایی را ارائه می دهند. برخی از این ایرلاین ها به عنوان برندهای معروف و بسیار معتبر شناخته میشوند و قیمت بلیط هواپیما در آنها بیشتر از سایر ایرلاین ها می باشد. به عنوان مثال برای خرید بلیط هواپیما ماهان هزینه بیشتری نسبت به سایر ایرلاین ها مانند تابان و زاگرس و غیره باید پرداخت کنید.

علاوه بر تفاوت قیمت بلیط در ایرلاین ها، در داخل یک هواپیما نیز بلیط ها به یک قیمت نمی باشند. با توجه به امکانات و شرایط موجود در بخش های مختلف یک هواپیما، صندلی ها کلاس بندی میشوند. ارزان ترین بلیط هواپیما در کلاس پروازی اکونومی ارائه می گردد چون از نظر امکانات در سطح پایین تری نسبت به سایر کلاس ها قرار دارد. در مقابل، قیمت بلیط هواپیما مشهد به تهران در کلاس بیزینس بخاطر داشتن شرایط بهتر گران تر خواهد بود.

نوع بلیط هواپیما

با توجه به اینکه بلیط سیستمی خریداری می کنید یا شناور سیستمی قیمت بلیط هواپیما متفاوت خواهد بود. هر یک از انواع بلیط با توجه به شرایط و محدودیت هایی که دارند، ممکن است قیمت های متفاوتی برای آنها در نظر گرفته شود. در نتیجه سیستمی یا شناور بودن بلیط هواپیما در تعیین قیمت نقش بسیار مهمی دارد.

قیمت واقعی بلیط هواپیما مشهد به تهران چقدر است

چطور ارزان ترین بلیط هواپیما مشهد تهران را بخریم؟

بر اساس مواردی که تا این قسمت اشاره شد می توان براحتی برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما اقدام کرد. کافیست چند نکته را در حین خرید در نظر داشته باشید. اولین گام برای خرید بلیط ارزان هواپیما، خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سایت های جامع می باشد. سایت های جامع و معتبر تمام پروازها در مسیر مورد نظر را نمایش می دهند، در نتیجه حق انتخاب و شانس بیشتری برای خرید بلیط ارزان دارید. در گام های بعد باید قیمت بلیط هواپیما مشهد به تهران را بر اساس فاکتورهای ارائه شده در بالا و در روزهای مختلف با هم مقایسه نمایید. با کمی جستجو و مقایسه در نهایت می توان انتخاب بسیار خوبی داشت و سفری ارزان را شروع نمود.

سایت خرید بلیط هواپیما رسپینا24 به عنوان یکی از کامل ترین و معتبرترین سامانه های خرید اینترنتی بلیط هواپیما می تواند گزینه ای مناسب برای شروع سفر باشد. از مهم ترین ویژگی های این سایت می توان به ارائه قیمت های واقعی برای هر نوع بلیط  اشاره نمود. امکانات و خدمات ارائه شده توسط رسپینا24 شامل خرید بلیط هواپیما داخلی، خرید بلیط هواپیما خارجی، خرید اینترنتی بلیط قطار و اتوبوس، رزرو هتل داخلی، رزرو هتل خارجی و خرید تور داخلی و خارجی می باشند.

لازم به ذکر است که برای خرید و مشاهده قیمت واقعی بلیط هواپیما مشهد به تهران و سایر مقدمات لازم برای شروع سفر می توانید از خدمات و سرویس های ارائه شده توسط رسپینا24 و از طریق اپلیکیشن آن بهره مند گردید. اپلیکیشن خرید بلیط رسپینا24 یکی از کاملترین اپلیکیشن ها در این زمینه می باشد و در دو نسخه اندورید و ios طراحی و عرضه شده است. با رسپینا24 روی زمین نمی‌مانید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز