خبرگزاری کار ایران

معرفی گروه آموزش مجازی بیان نو

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۵۹۵

در این مقاله یکی از شرکت های دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات رو خدمت شما معرفی میکنیم و به بررسی حوزه فعالیت و مزیت رقابتی محصولات آن می پردازیم.

شرکت دانش بنیان پیشگامان عرصه آموزش رامان صدرا از سال 96 و تحت برند گروه بیان نو فعالیت خودش را شروع کرده است و در سال 97 به گروه شرکت های دانش بنیان پیوست و همزمان عضو مرکز رشد پارک علم و فناوری هم می باشد. گروه بیان نو دارای دو محصول اساسی بنام های سامانه آموزش مجازی و نرم افزار تولید محتوای تعاملی می باشد که در این مقاله جزییات بیشتری رو از سامانه آموزش مجازی معرفی خواهیم کرد و به این سوال پاسخ خواهیم داد که اساسا چه گروه افرادی می توانند از سامانه آموزش مجازی استفاده کنند؟

سامانه آموزش مجازی بیان نو

سامانه آموزش مجازی بیان نو این امکان رو برای همه افرادی که می خواهند برند شخصی خودشون رو راه اندازی کنند فراهم کرده  است تا بتوانند بدون هزینه های بالای طراحی سایت و هزینه های زیرساختی مثل هاست یا سرور و هزینه های پشتیبانی در فضای اینترنت وبسایت شخصی خودشان را در حوزه آموزش و برندسازی شخصی راه اندازی کنند و شناخته شوند و از این طریق کسب درآمد داشته باشند.

به طور کلی سامانه آموزش مجازی بیان نو برای سه گروه از افراد زیر قابل استفاده می باشد:

  1. مدیران آموزشگاه های فنی و حرفه ای و یا موسسات آموزشی آزاد

  2. اساتید و مربیانی که در حال حاضر دوره های آموزشی خود را به صورت خصوصی و یا سمینار برگزار میکنند

  3. کلیه افرادی که تخصص یا هنری دارند مثلا یک نفر نقاشی با سیاه قلم یاد دارد و کسی دیگر در حوزه مراقبت زیبایی تخصصی دارد و فردی میتواند ریاضی را خیلی هوشمندانه یاد بدهد.

همه ما یک سری چیزهایی را بلد هستیم که میتونیم به بقیه یاد بدهیم ولی هیچ وقت به این توانایی ها فکر نکردیم که میتوانیم از این آموزش ها برندسازی کنیم و درنهایت درامد کسب کنیم.

باید به این سوال دقت کنیم که هدف ما از برند شخصی در فضای مجازی چیست؟

یک زمانی هست من تخصص مدیریت پروژه دارم و با راه اندازی یک سامانه آموزش مجازی یا وبسایت آموزشی شخصی و تولید محتوای دوره های آموزشی در این زمینه و انتشار آنها به صورت رایگان خودم رو در این حوزه معروف میکنم و با اینکه دوره ها رایگان هستن ولی اسم من و نام من در این حوزه شناخته میشود و بعد درخواست های مشاوره برای سازمان ها یا شرکت های خصوصی خواهم داشت حتی بعضا افرادی هستن که از همین طریق دعوت میشوند برای سخنرانی در سمینار های آموزشی مختلف و اینجاست که درآمد های کلان حاصل خواهد شد.

یا در نمونه دوم شما ممکن است که یک برنامه نویس باشید که میتوانید با راه اندازی یک وبسایت آموزشی کلی دوره های آموزشی در حوزه برنامه نویسی که در حال حاضر خیلی پررونق هست تولید کنید و مستقیما برای فروش بگذارید.

و نمونه های بسیار دیگر.

امکانات سامانه آموزش مجازی بیان نو

1- بدون نیاز به تهیه هاست یا سرور

برای راه اندازی وبسایت شخصی خود با استفاده از این پلتفرم نیازی به پرداخت هزینه برای هاست یا سرور جهت بارگزاری سایت خود ندارید بلکه وبسایت شما برروی سرورهای بیان نو با دیتابیس مجزا قرار خواهد گرفت.

2- راه اندازی سایت یا برندسازی شخصی

شما می توانید وبسایت آموزش مجازی خود را بر روی دامنه یا زیر دامنه مورد نظر خود با لوگو یا برند سازمانی خودتان راه اندازی کنید.

3-پوسته های گرافیکی رایگان

شما به راحتی و بدون دانش فنی می توانید از طریق پلتفرم بیان نو پوسته گرافیکی سایت خود را به صورت رایگان تغییر بدهید و رنگ یا فونت هر قالب را متناسب با سلیقه خود بسازید

4- کسب درآمد و واریز مستقیم

شما می توانید با راه اندازی وبسایت شخصی خود و تولید محتوا در زمینه تخصصی خودتون برند شخصی را بسازید و از طریق آن کسب درآمد کنید. باتوجه به اینکه سایت بر روی دامنه شما می باشد هر فروش اینترنتی که صورت بگیرد درآمد آن مستقیم به حساب بانکی شما واریز می شود و دارای درگاه بانکی خصوصی میباشید.

5-پشتیبانی فنی رایگان

پشتیبانی فنی پلتفرم بیان نو به صورت رایگان در 24 ساعت هفت روز هفته انجام خواهد گرفت و هزینه ای مجزا نخواهد داشت.

6- قابلیت برگزاری کلاس آنلاین

امکان ارتباط آنلاین و مستقیم با فراگیران و استاد جهت رفع مشکلات و پرسش و پاسخ همچون محیط یک ویدیو کنفرانس با قالبیتهای فراوان

7- امکان تعامل بین فراگیران با هم و استاد

با پلتفرم آموزش مجازی بیان نو یک فروشگاه اینترنتی نمی سازید در این سامانه کلیه امکانات لازم برای ایجاد یک بستر آموزش به صورت مجازی فراهم شده مثل: امکان تعامل فراگیران با هم و با استاد از طریق تالار گفتگو و ورک شاپ، امکان برگزاری ویدیوکنفرانس برای ارتباط برخط، امکان آزمون آنلاین و ارسال تمرین ها، گزارش گیری حضور و غیاب فراگیران و میزان فعالیت آنها در کلاس، قابلیت کد تخفیف و ساخت صفحه گالری و موارد زیاد دیگر که پیشنهاد میکنم بخش امکانات رو مطالعه بفرمایید.

8- انواع گزارشات آموزشی

امکان استخراج انواع گزارشات نمره، فعالیت فراگیران، حضور و غیاب به صورت کاملا خودکار و تحت سامانه بدون نیاز به پشتیان برای گزارش گیری. بررسی عملکرد فراگیران از لحاظ کمی و کیفی

9- تعریف انواع نقشهای عملکردی

می توانید برای سامانه آموزش مجازی خود نقشهایی همچون: استاد، دستیار استاد، مدیر مالی، مدیر درس و ... تعریف نمایید که هر کدام متناسب با نقشی که دارند دارای اختیاراتی می باشند

خدمات ارائه شده توسط گروه آموزش مجازی بیان نو

  1. هدیه دامنه آی ار به ازای خرید هر سرویس

گروه آمـــوزش مجـــازی بیان نو به ازای خرید هر سرویسی با هر قیمتی که تهیه کـرده باشید یک دامنه آی ار به صورت رایـــگان هدیه میدهد.

2.طراحی پوسته های گرافیکی متناسب با سلیقه شما

در سامانه بیان نو شما می تونید از پوسته های گرافیکی آماده و متنوعی که وجود داره بعد از خرید هر سرویس به صورت رایگان استفاده کنید همچنین در صورتی که پوسته های آماده متناسب با سلیقه شما نبود این امکان وجود داره تا تم گرافیکی شما رو در کمتر از یک هفته تهیه و بارگزاری شود.

3.طراحی کمپین های تبلیغاتی بازاریابی دیجیتال

شما می توانید برای افزایش فروش و جذب فراگیران بیشتر به کمپین تبلیغات آنلاین گروه بیان نو بپیوندید و بدون اینکه هزینه ای داشته باشید دوره های آموزشی خودتون رو به نمایش بزارید و احتمال فروش و کسب درآمد رو بیشتر و بیشتر کنید. در این خدمت شما قرار نیست هزینه کنید بلکه کلیه هزینه های تبلیغات از جمله تبلیغات کلیکی، تبلیغات بنری، تبلیغات شبکه های اجتماعی و ... با ماست.

3.ارائه خدمات تولید محتوای تعاملی

گروه بیان نو با ارائه نرم افزار تولید محتوای تعاملی به عنوان یک محصول دانش بنیان، اولین شرکت تولید کننده محتواهای تعاملی به صورت HTML5 می باشد که قابلیت هایی مثل امکان ساخت آزمون های چندگزینه ای، چند انتخابی، درگ اند دراپ، جای خالی، تشریحی، امکان سناریو سازی های چند خطی و ... را ارائه می دهد که در کنار تمام این موارد قابلیت پیمایش و بررسی آنالیز رفتار فراگیران هنگام تماشای ویدیوهای تعاملی در پنل مدیریت از جمله مزیت هایی است که در هیچ نمونه نرم افزارهای تولید محتوای بین المللی نیز موجود نیست. شما می توانید لیست نمونه کارهای تولید محتوا تعاملی را از این صفحه مشاهده کنید.

4.فقط یک قدم با نفر اول گوگل فاصله دارید

تقریبا هر کس هرچیزی را که بخواهد، حداقل یک سر به گوگل می زند! سئو سایت تان را شروع کنید و خودتان را در صفحه اول نتایج گوگل ببینید و بعد از آن، منتظر بازگشت چندین برابر هزینه ای که کردید باشید! گروه بیان نو با استفاده از تکنیک های سئوی خاکستری با حداقل هزینه و زمان در حدود صد کلمه کلیدی شما رو به صفحه اول گوگل میرسونه. بک لینکدهی، پست گذاری، وبلاگ سازی و موارد دیگه از جمله کارهای صورت گرفته در این حوزه است.

5.تبلیغات گوگلی

اگر می خواهید در کلمات کلیدی حوزه کاری خودتان در کمترین زمان ممکن به صفحه اول گوگل برسید و زمان اولویت شما نسبت به هزینه است این روش تبلیغاتی بشدت موثر است. اگر در حوزه کاری شما رقبای قوی وجود دارد و رسیدن به صفحه اول گوگل با تکنیک های سئو کاری زمان بر هست استفاده از تبلیغات گوگلی خیلی سریع شما رو در رده برترین رقبای صنعت کاری خودتان قرار میدهد. کافی ست به گوگل قول بدهید که به ازای هر کلیک، مبلغ کمی را به او می پردازید تا این اتفاق در چند دقیقه برایتان رخ بدهد!

6. افزایش فالور اینستاگرام واقعی

ارزان ترین و صمیمی ترین رسانه های دنیا یعنی شبکه های اجتماعی یکی از بهترین فرصت هایی هستند که می توانید هم برای افزایش و نگهداری مشتریان تان و هم برای برندینگ تان قدمی بزرگ بردارید. اگر به دنبال حضوری مفید و اثربخش در شبکه های اجتماعی هستید، جای درستی آمده اید! گروه بیان نو با استفاده از ربات های اینستاگرام اینفلوئنسرهای صنعت شما رو دنبال کرده و فالورهای واقعی برای پیج شما جذب می کند. قرار نیست در این خدمت ما به شما فالوور بفروشیم بلکه این یک سیستم هوشمند برای افزایش فالوور اینستاگرام واقعی هدفمند، تبلیغات و مدیریت اکانت اینستاگرام شماست، بیان نو می‌تواند از هر کشور، شهر، تگ و لوکیشنی که بخواهید مخاطب واقعی فعال جذب کند.

7.خدمات آموزشی سامانه شما

اگر شما به عنوان مدیر یا مربی مشغله کاری دارید و وقت نمیکنید سامانه شخصی خودتون رو تکمیل کنید و محتواهای تولید شده رو داخل سامانه خودتون بارگزاری کنید، گروه خدمات آموزشی بیان نو کلیه فعالیت های لازم مثل تعریف دسته ها و دوره های آموزشی، دریافت ای نماد و درگاه بانکی اختصاصی، آماده سازی پوسته صفحه اول سایت و موارد دیگه رو برای شما انجام میدهند.برای مشاهده بیشتر بر روی شرح خدمات آموزشی کلیک کنید

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که آموزشگاه ها یا موسسات و حتی افراد حقیقی که قبلا دارای وبسایت شخصی بودند هم می توانند از این امکانات سامانه استفاده کنند به این صورت که سامانه بیان نو میتواند زیر مجموعه سایت های دیگر باشد و قرار نیست که اگر سایتی از قبل وجود داشته پاک بشود یا تعطیل بشود بلکه میتواند تمام سئویی که روی اون سایت صورت گرفته به این سایت جدید متصل بشود و هر دو در کنار هم برای فعالیت های مختلف خدمت رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز