خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیر استانی بانک ایران زمین از کارخانه پروفیل فولاد آپادانا

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۳۴۴

مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال بختیاری به اتفاق هیات همراه با مدیرعامل کارخانه پروفیل فولاد آپادانا دیدار و از قسمت های مهم کارخانه بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا سبزواری مدیر استان در زمینه‌های متنوع محصولات بانکی به تشریح خدمات بانکداری دیجیتال پرداخته و در زمینه افزایش حجم تعاملات بانکی بیان کرد: بانک ایران زمین در زمینه‌های مختلفی به ویژه صدور انواع ضمانت نامه‌ها، گشایش اعتباری اسنادی ریالی و ارائه خدمات نوین بانکی از بانک‌های فعال و صاحب نام است.
مهندس دوغی مدیر کارخانه ضمن تشریح و معرفی مجموعه به دو دهه فعالیت شرکت در زمینه های متنوع مصنوعات فولادی، صنعتی و ساختمانی پرداخت و با تاکید بر کادر مهندسی و تجربه استفاده از مواد مرغوب شرکت های معتبر داخلی و سایر تولید کنندگان اشاره و توسعه روز افزون کمی و کیفی خود را در دستور کار دارد.
دوغی افزود: خط تولیدی این شرکت در حال حاظر با ظرفیت 60.000 تن در سال نسبت به تولید انواع لوله، قوطی، پروفیل و قطعات صنعتی در حال فعالیت بوده و بخشی از تولید داخلی و صادرات به کشور های منطقه را در زمینی به مساحت 37000 هزار متر مربع و اشتغالزایی 100 نفر به طور مستقیم فراهم آورده است.

در پایان، حاضرین در خصوص مسائل بانکی به بحث و تبادل نظر پرداختند و سبزواری ابراز امیدواری کرد: در روزهای آتی شاهد افزایش مراودات مالی بین بانک ایران زمین و کارخانه پروفیل فولاد آپادانا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز