خبرگزاری کار ایران

در مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت صنایع سیـمان غرب مطرح شد؛

حمایت از کالای ایرانی جهشی به سوی رونق تولید

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۱۴۴

معاونت اقتصادی و برنامه ریزی هلدینگ فارس وخوزستان با عنوان اینکه نامگذاری سال رونق تولید ازسوی رهبر معظم انقلاب با تمرکز به موضوع تولید داخل ،حمایت از کالای ایرانی و بحث اهمیت و اولویت نظام به رونق تولید می باشد با ابراز امیدواری به اینکه امسال با ایمان به موضوع و اهمیت کار و حمایت از کالای ایرانی جهشی به سوی رونق تولید را شاهد باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع سیمان غرب دکتر فرمانی در مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت صنایع سیـمان غرب به سه رکن اساسی تولید یعنی کار ، کارفرما و کارگر اشاره کرد و افزود: اگر این سه رکن اساسی تولید با هم همسو حرکت کنند قطعأ شاهد رونق تولید خواهیم بود و می توان توان شاهد این بود که آثار تحریم ها و فشار ها به ملت ایران کمرنگ خواهد شد.

  وی با تاکید بر اینکه کار برای ما مسلمانان مقدس است گفت: با توجه به فرمایشات بزرگان دین ما ،کار عملی مقدس است و با توانمندی ، خلاقیت و تلاش بیشتر امنیت شغلی اتفاق خواهد افتاد .

معاونت اقتصادی و برنامه ریزی هلدینگ فارس وخوزستان همچنین با نگاه به اینکه کارفرما واسطه روزی و رشد در کشور ماست عنوان کرد : اگرنگاه کارفرما به توانمندی و ایجاد انگیزه و ایده و خلاقیت باشد ،منشا خیر و شکوفایی در کشور را رونق خواهد بخشید.

دکتر فرمانی کارگر را  نیروی مقدسی برشمرد و افزود :انسانی با انگیزه تمام عمر خود را صرف خدمت به امید آینده ی بهتر می کند و می بایست موقعیتی فراهم شود که با غنی سازی شغلی و چرخش مشاغل به مهارت برسد و انتفای مادی و معنوی داشته باشد وبا افزایش توان کاری به شغل خود هویت ببخشدو بر خود ببالد .

وی با بیان اینکه موضوع کار در سازمان ذینفعان مختلفی دارد ابزار داشت : سازمانها  دارای ذینفعانی ازجمله : سهامداران ،کارکنان ، مشتریان ، شرکای تجاری و جامعه می باشند که می بایست با احترام و قدرشناسی و با نگاه مدیریتی ، خلاقانه  وهنر مدیریتی توازن را در تقسیم منافع و نگاه مسئولانه میان آنان را برقرار کرد و هرزمان که تعریف درست و تقسیم درست منافع محقق شود، رونق تولید اتفاق خواهد افتاد و زمینه های استمرار و استحکام فعالیت فراهم خواهد شد.

معاونت اقتصادی و برنامه ریزی هلدینگ فارس وخوزستان با بیان اینکه نگاه مدیریتی باید نگاه رشد و شکوفایی باشد عنوان کرد : خداوند را شاکریم که با مدیریت  دکتر اقبالیان زمینه های شکوفایی درسیمان غرب فراهم شده که امید است با سابقه و انگیزه و توان وانرژی مضاعف مهندس جلال حیدری ونگاه به مدیریت جوانگرایانه این توان اضافه شده و مسیر رشد وشکوفایی را بیش از پیش طی کند که انتظار می رود با همدلی مدیران و حمایت کارکنان این مجموعه سرفصل جدیدی را دراین شرکت شاهد باشیم وبا خلاقیت و نگاه نوآورانه از چالش های پیش رو و فشار و تحریم های دشمنان عبور کنیم.

 سپس مهندس جلال حیدری سرپرست جدید شرکت صنایع سیمان غرب با خیرمقدم به میهمانان و تشکر از حمایت های مدیریت عالی هلدینگ ، از زحمات ارزشمند دکتر اقبالیان مدیرعامل سابق سیمان غرب قدردانی کرد و ابراز داشت : با توجه به زحمات دکتر اقبالیان شرایط مطلوب و خوبی برای این شرکت  مهیا می باشد که انشاءالله با حمایت هلدینگ وهمه مدیران و کارکنان شرکت ، این موفقیت وشکوفایی مستدام خواهد بود .

وی همچنین در راستای تحقق منویات و برنامه های مدون شستا و هلدینگ  گفت : دست حمایت و همکاری را بسوی تک تک خانواده بزرگ سیمان غرب دراز خواهم کرد که با توکل بر خداوند متعال شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش این مجموعه باشیم .

همچنین آقای کوروش نیا  مدیر حراست هلدینگ سیمان فارس و خوزستان با درود و گرامیداشت یاد شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از زحمات دکتر اقبالیان در دوران مسئولیت از مهندس حیدری به عنوان نیرویی جوان و با انگیزه و از یادگاران 8 سال دفاع مقدس یاد و عنوان کرد : با امید به خداوند و تلاش تیم جوان این مجموعه و با همدلی همه واحد ها و تلاش مضاعف  انشاءالله شاهد موفقیت مجموعه بزرگ سیمان غرب خواهیم بود.

درپایان آقای بیداق بیگی به نمایندگی ازهمه مدیران و مجوعه سیمان غرب با تبریک انتصاب آقای مهندس حیدری به عنوان سرپرست جدید شرکت صنایع سیمان غرب ، آرزوی موفقیت ایشان و سربلندی خانواده بزرگ سیمان غرب  را ازخداوند متعال خواستار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز