خبرگزاری کار ایران

سفر نوروزی به استانبول و گرجستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۸۵۱

اگر نوروز ۹۸ قصد سفر دارید اما هنوز به نتیجه‌ی قطعی برای خود نرسیده‌اید، آژانس آویسا الهه باستان پیشنهاد سفر برای شما را فراهم کرده که با مطالعه دقیق این مطلب، می‌توانید از آن بهره برده و به تصمیم نهایی خود نزدیک شوید.

تور استانبول و لذت بهاری نوروز

تور استانبول نوروز 98 از آن دست تورهایی‌ست که مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. دلیل این امر بسیار متنوع و بی‌نظیر است. اولین نکته در مورد تور نوروزی استانبول آب و هوای بهاری و بی‌نظیر این شهر است، پس می‌توانید علاوه بر این که به راحتی در کنار دریا قدم بزنید، بر صندلی کافه‌ها  و رستوران‌های شهر تکیه بزنید و از غذاها یا دسرهای ترکی لذت ببرید. در کنار این، مراکز خرید متعددی که در استانبول هستند، می‌توانند شما را در خرید روزانه کمک کنند. علاوه بر این که بسیاری از فروشگاه‌ها هنوز تخفیف‌های زمستانی خود را حذف نکرده‌اند و شما می‌توانید هزینه‌های خود را به راحتی کنترل کنید. همچنین پروازهای نوروزی بسیار متنوع‌تر و پر تعدادتر از دیگر زمان‌های سال است و قدرت انتخاب برای سفر نوروزی بسیار بالاتر است. تعداد شب‌های اقامت تقریبا  برای تمامی سلایق و هزینه‌ها وجود دارد و حتی در صورت عدم وجود، امکان برنامه‌ریزی ویژه برای مسافران وجود دارد و ایشان می‌توانند به راحتی، هر چند روز که اراده کنند در این شهر زیبا و بی‌نظیر سپری کنند. سایر مواردی که باعث جذابیت تور استانبول هم می‌شوند پا بر جا هستند، در حقیقت این که استانبول در نزدیکی این قرار دارد و این سفر را برای افراد آسان می‌کند، همچنین هزینه‌های سفر نیز به شدت کاهش می‌یابد و این امکان سفر برای بسیاری افراد را مهیا می‌کند.

سفر به استانبول شاید جذاب‌ترین مقصد برای ایرانیان است. دلایل مختلفی برای آن وجود دارد که مهم‌ترین آن فضای فرهنگی مشابه با ایران است و پس از آن تنوع جاذبه‌های مختلف است. این شهر برای هر سلیقه‌ای چیزی در چنته دارد و می‌تواند لذت کامل را برای ایشان فراهم کند. اگر اهل فرهنگ و هنر باشید، می‌توانید به موزه‌های مختلف در این شهر بروید، اگر علاقمند به تاریخ هستید این‌جا یک مرکز کامل برای شماست که دوره‌های مختلف تاریخی را در خود جای داده است. اگر اهل خرید هستید درنگ نکنید و فقط همین‌جا را برای سفر انتخاب کنید، بی‌نظیرترین فروشگاه‌ها که مملو از برندهای معتبر اروپایی و همچنین برندهای داخلی است، در این شهر وجود دارد و می‌توانید لذت خود از این شهر را کامل کنید. پس فراموش نکنید که همین حالا با کارشناسان آژآنس آویسا تماس بگیرید و خرید خود را نهایی کنید.

تور گرجستان و جشن‌های نوروزی

نوروز یک آیین کهن برای ایرانیان بوده و هست و همین باعث شده تا ایرانیان هر جا حضور داشته‌اند این فرهنگ را به دیگران داده باشند. از کشورهای همسایه ایران، برخی از آن‌ها نظیر ترکیه، آذربایجان و گرجستان نوروز را جشن می‌گیرند و این می‌تواند لذت سفر به این کشورها و دیدن آئین‌های ویژه ای که مردم این کشورها دارند را صدچندان کند. تور گرجستان هم میان ایرانیان محبوب است. دلایل مختلفی برای سفر به این کشور بی‌نظیر و پر جاذبه وجود دارد. نوروز امسال شاید یکی از بهترین سال‌ها برای سفر به این مقصد باشد چرا که قیمت‌های این مسیر به شدت کاهش یافته و اگر بررسی کنید، خواهید یافت که توری با این مدت زمان و این قیمت در مسیرهای دیگر نخواهید یافت. علاوه بر این، در نوروز تور تفلیس و همچنین تور ترکیبی تفلیس باتومی برچزار می‌شود که کمک می‌کنید تا مسافران نسبت به سلایق و هزینه‌های خود بهترین انتخاب را داشته باشند. تفلیس مملو از آًثار تاریخی، هنری و فرهنگی است و باتومی نیز شهری ساحلی‌ست که آرامش را به شما هدیه می‌دهد پس اگر می‌خواهید خستگی یک سال خود را از تن به در کنید، بهترین انتخاب تور تفلیس باتومی است تا علاوه بر گشتی در تاریخ، چند روزی را در کنار ساحل دریای سیاه سپری کنید و از آن لذت ببرید.

فارغ از نوروز، این روزها  هم فصل بسیار مناسبی برای سفر به گرجستان است. علاوه بر این که هوا به بهار بسیار شبیه است، قیمت‌ها فوق‌العاده پائین‌تر از روزهای نوروزی است و شما با انتخاب تاریخ‌های پیش از آغاز نوروز، می‌توانید به شدت در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. بنابراین اگر قصد سفر به این شهر، با هزینه‌ی کمتر را دارید به خاطر داشته باشید که این اتفاق فقط تا ۱ هفته‌ی آینده امکان‌پذیر است و پس از آن چنین امکانی فراهم نیست و قیمت‌ها طبیعا به واسطه تفاوت با نوروز به شدت افزایش می‌یابد. پس باید بین تور عادی و تور گرجستان نوروز 98 انتخاب کنید و از آن لذت کامل را ببرید.

سفر نوروزی به استانبول و گرجستان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز