خبرگزاری کار ایران

نمایندگی اینتکس- فروش محصولات بادی

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۶۳۱

فروشگاه اینترنتی محصولات بادی و نمایندگی اینتکس در ایران فروش انواع تخت خواب بادی، تشک بادی و استخر بادی را عهده دار است.

ایلنا؛ هر تفریح و سرگرمی نیازمند امکانات و وسایل مربوط به خودش است. یکی از تفریحاتی که آدم ها از کوچکی تا بزرگسالی به آن علاقه مند هستند آب بازی است. استخر بادی یکی از وسایلی است که به وسیله آن میتوان این تفریح لذت بخش را در هر کجا که میخواهید براحتی انجام دهید. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چگونه ممکن است؟ این مدل از استخرها به کمک دمیدن باد به درون بخشی ویا کل استخر بادی شکل میگیرند و قبل از باد زدن فقط و فقط یک ساختار پلاستیکی کم وزن است که براحتی نیز قابل جا به جایی است. این ویژگی باعث شده تا برای یک آب تنی در کنار دوستان و یا خانواده دیگر احتیاج رفتن به مکان های خاص نباشد. استخر بادی دارای تنوع بسیاری در شکل و اندازه می باشد و برای هر سنی چه کودکان و چه بزرگسالان مدل های گوناگونی دارد. از دیگر کاربرد های استخر های بادی میتوان به استفاده به عنوان استخر توپ اشاره داشت. برای محیط هایی مانند داخل خانه که نمیتوان از آب برای پر کردن استخر استفاده کرد، توپ های رنگی بهترین جایگزین برای آن است. ترکیب گلوله های رنگی و استخر بادی میتواند به طور شگفت انگیزی ساعات ها کودک شما را سرگرم کند. از طرفی به دلیل سازه بادی این محصولات، هیچ خطری فرزند دلبندتان را هنگام شیطنت هایش تهدید نخواهد کرد. دو برندی که در سطح جهان به بزرگ ترین سازنده ی استخر بادی معروف هستند، اینتکس و بست وی می باشد. این دو شرکت با رعایت کامل قوانین بهداشتی و استفاده از مواد پلاستیکی درجه یک توانسته محبوبیت قابل توجهی در بین مردم جهان کسب نماید.

لذت استفاده از تشک بادی در منزل و یا مسافرت

آیا تا به حال دلتان نخواسته که هنگامی که به سفر میروید و در مکانی خارج از محیط منزل به استراحت میپردازید، بر روی تشکی به نرمی تشک داخل منزل خود استفاده نمایید؟ آیا تا به حال نام تشک بادی به گوشتان خورده؟ آیا میدانستید این تشک ها را به راحتی میتوانید در هر کجا که میخواهید با خود حمل کرده و استفاده نمایید؟ در اینجا قصد داریم کمی درباره ی این گونه تشک ها صحبت کنیم. تشک بادی یک وسیله ی مقاوم از جنس پی وی سی است که براحتی قابل حمل است و کمترین فضا را اشغال میکند به طوری که حتی در یک کوله نیز به راحتی قابل جا به جایی است. وقتی که باد را به کمک یک تلمبه به داخل تشک میدمید تشک بادی شکل خود را میگیرد و میتوانید بر روی آن استراحت کنید. لازم به ذکر است که به دلیل نوع استفاده این تشک ها تلمبه هایی که برای باد زدن آنها مورد استفاده قرار میگیرد هیچ احتیاجی به برق نداشته و در کمترین زمان ممکن تشک را باد میکند. سطح زیر این محصولات از برزنت است که بتوانید آن را براحتی بر روی سطح های مختلف در طبیعت استفاده کنید همچنین رویه جیر تشک بادی از عرق کردن بدنتان جلوگیری میکند. این تشک ها در طول و عرض های مختلفی تولید میشود که میتوانید متناسب با تعداد نفراتی که به سفر میروید سایز های خود را انتخاب کنید. با استفاده از تشک بادی دیگران نگران یک مکان راحت برای استراحت خود نباشید.

 

نمایندگی اینتکس- فروش محصولات بادی

تخت خواب بادی وسیله ای بدون دغدغه ی حمل و جا به جایی در سایر مکان ها

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده ایدکه استفاده از وسایلی که هنگام بلا استفاده بودن، جمع شوند و در گوشه ای با اشغال کمترین فضای ممکن نگه داری شوند، چقدر میتواند به شما در استفاده از فضایتان کمک کند؟ تخت خواب بادی یکی از وسایلی است که به همراه علم روز تکنولوژی به کمک بشر آمده و در راستای کمک به همین نیاز یعنی استفاده از حداکثر فضای محل زندگی تولید شده است. تخت خواب بادی ساخته شده از مواد الیافدار بسیار مقاوم است که توسط پمپ برقی متصل به آن باد میشود. مدت زمان راه اندازی و جمع آوری این نوع تخت ها در کمترین زمان ممکن حدوده 2 الی 5 دقیقه انجام میشود. نرمی و رویه ی جیر ضد تعریق آن باعث شده خوابی که تجربه میکنید در بهترین حالت و بسیار برایتان لذت بخش باشد. از تخت بادی به عنوان جایگاهی مناسب برای خوابیدن و استراحت کردن مهمانان نیز میتوان استفاده کرد. اگر از آن دسته از افرادی هستید که به جایگاه خوابشان بسیار حساس هستند بی شک تخت خواب بادی گزینه ی بسیار مناسبی برای آن ها می باشد. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این تخت ها حمل آنهاست به طوری که شما میتوانید باد تخت خود را خالی نموده و در کیسه ی مخصوص آن به هر کجا که میخواهید آن را جا به جا نموده و از آن استفاده نمایید. تخت خواب بادی در طرح ها و سایز های گوناگونی تولید میشود که میتوانید متناسب با سلیقه خودتان از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید. بدون تردید استفاده از این سبک از وسایل در آینده ای نه چندان دور بسیار فراگیر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز