خبرگزاری کار ایران

در راستای فعالیت‌های دانش‌بنیان گروه صنعتی و پژوهشی زر انجام شد:

کسب تندیس جشنواره‌ علمی صنعت غذا

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۴۱۸

یازدهمین جشنواره علوم و صنایع غذایی (جایزه علمی دکتر هدایت) و دهمین جشنواره دکتر شهاب واعظ‌‌زاده (R&Dهای برتر صنعت غذا) در حالی برگزار شد که تندیس و لوح این دو جشنواره به گروه صنعتی و پژوهشی زر اعطا شد.

به گزارش ایلنا، این جشنواره‌‌‌‌‌ها توسط انجمن علوم و صنایع غذائی ایران و با حمایت و همکاری سازمان غذا و دارو، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، انستیتو تحقیقات تغذیه‌‌‌‌ای و صنایع غذایی کشور، قطب‌‌‌‌های علمی و پژوهشگاه‌‌‌‌‌های صنایع غذایی و نیز دانشگاه‌‌‌‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور و با حضور شرکت‌‌‌‌های صنایع غذایی داخلی و خارجی برگزار شد.

آرش ارشادی، سرپرست بخش تحقیق و توسعه گروه صنعتی و پژوهشی فرهیختگان زرنام در این مراسم پس از دریافت تندیس، گفت: اعتماد مصرف‌‌‌‌کنندگان به صنایع غذایی باعث می‌‌‌شود، محصولات غذایی از سوی مصرف‌‌‌کننده با اطمینان خاطر خریداری شود.

وی ادامه داد: صنایع غذایی سطح سلامت جامعه را معین می‌‌‌‌کند.

سرپرست بخش تحقیق و توسعه گروه صنعتی و پژوهشی فرهیختگان زرنام اضافه کرد: استفاده از کارشناسان و متخصصان در بخش تحقیق و توسعه کمک در تولید محصولات سلامت‌‌‌محور و با کیفیت تاثیرگذار است.

ارشادی افزود: حضور مشاوران صاحبنظر و کهنه‌‌‌‌کار در کنار کارشناسان تحقیق و توسعه نیز در این میان نقش بسزایی در افزایش کیفیت فعالیت‌‌‌های واحد تحقیق و توسعه خواهد داشت.

وی پیشرفت هر شرکت را وابسته به تیم تحقیق و توسعه دانست و ابراز داشت: هسته مرکزی فعالیت‌‌‌های علمی و عملی هر شرکت دانش‌‌‌بنیان واحد تحقیق و توسعه آن است. 

سرپرست بخش تحقیق و توسعه گروه صنعتی و پژوهشی فرهیختگان زرنام اضافه کرد: خلق ارزش‌‌‌‌های پایدار، تولید سلامت‌‌محور، تولید صادرات‌‌محور و کارآفرینی از جمله اهداف راهبردی گروه صنعتی و پژوهشی زر محسوب می‌‌شود.

گفتنی است، متخصصان تحقیق و توسعه گروه صنعتی و پژوهشی زر در بخشی از این مراسم با حضور در غرفه این گروه، علاوه‌‌بر پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان از نظرات متخصصان و صاحب نظران این رویداد علمی نیز استقبال کردند.

این مراسم با حضور مقامات و مسئولان، دانشگاهیان، اصحاب رسانه و جمع کثیری از مدیران و صاحبان واحدهای صنعتی با هدف بررسی مسائل و مشکلات صنعت غذا و تجلیل از مقام پیشکسوتان عرصه علم وصنعت، دانشگاهیان، بازنشستگان وزارتخانه‌‌‌ها، معرفی پیشگامان و همچنین واحدهای برتر صنعت غذایی که دارای نقطه قوت در حوزه تحقیق و توسعه سال ۹۷ هستند در محل انستیتو تحقیقات تغذیه‌‌ای و صنایع غذایی کشور برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز