خبرگزاری کار ایران

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت‌آپی خانه هوشمند بروید

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۴۸۶

رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه ای در مصاحبه با ایلنا گفت : رقابت های استارت آپی خانه هوشمند روزدوشنبه 29 بهمن ماه از ساعت 16 الی 21 در دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور تهران واقع در ضلع شرقی میدان امام حسین (ع) برگزار می شود. شرکت در این سمینار برای همه مردم و علاقه مندان به کسب و کار رایگان است.

زهرا بختیاری رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مصاحبه با ایلنا گفت:  در سمینار رقابت های استارت آپی تمامی حوزه های کسب و کار با موضوعات مختلف بررسی می شوند و تا کنون 9 سری از این سمینارها با موضوعات آزمایش آنلاین، بیمه آنلاین، تاکسی آنلاین، معماری آنلاین، املاک آنلاین، خشک شویی آنلاین، گردشگری آنلاین، فوتبال آنلاین، میوه آنلاین برگزار شده اند و در دهمین سری از این سمینارهای رقابت های استارت آپی به سراغ کسب و کارهای استارت آپی خانه هوشمند می رویم. وی افزود: علاقه مندان برای اطلاع از سلسله سمینارهای ماهانه رقابت های استارت آپی کافی است تا عدد 6 را به شماره 09384405469 ارسال کنند.

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت‌آپی خانه هوشمند بروید

آقای هادی قزاقی مدیر عامل سدنا در مصاحبه با ایلنا گفت: شرکت "سامانه های دما، نور و انرژی سدنا" با سرلوحه قرار دادن مشتری مداری در سال 1391پا به عرصه فعالیت و رقابت جهت ارائه بهینه­ ترین و ارزنده ترین خدمات به مشتریان نهاد. مهندس قزاقی بیان داشتند این شرکت تاکنون توانسته است نیازمندی های مهمی از صنعت تأسیسات و روشنایی کشور را در راستای کاهش 25 درصدی مصرف انرژی را تأمین نماید. شرکت سدنا در زمینه تولید محصولات BMS که منحصراً در اختیار شرکت­های اروپایی و آمریکایی قرار دارد، فعالیت داشته و تاکنون توانسته است چند محصول در این زمینه را در ایران بومی سازی نموده و با ارزش افزوده­ ای بسیار بالا تولید و در اختیار صنعت ساختمان و تأسیسات کشور قراردهد. همچنین جواز تاسیس صنایع پیشرفته (High Tech) برای انواع ترموستات هوشمند و کلیدهای بی سیم ساختمانی مبتنی بر اینترنت اشیا (IOT) و انواع کلیدهای محافظ جان کولر آبی در تاریخ 15/12/96 از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران دریافت گردید. ظرفیت تولید شرکت سدنا الکترونیک، 200 هزار دستگاه در سال می­باشد و کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی خاوران مستقر است. کیفیت، زمان بندی تحویل و قابلیت اطمینان پذیری محصولات سدنا، از جمله ویژگی های منحصر به فرد این شرکت می باشد. شرکت سدنا نمونه موفق و الگویی از همکاری بخش خصوصی با دانشگاه است به طوری که واحد تحقیق و توسعه این شرکت با همکاری مشترک و مستمر آزمایشگاه CST دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران فعالیت می نماید.

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت‌آپی خانه هوشمند بروید

مدیرعامل هوم در مصاحبه با ایلنا گفت: سالیان سال است که ما از کلید استفاده می کنیم، دسته کلید با خود حمل میکنیم  و اگر کلید همراه نداشته باشیم، پشت درها می مانیم، استارتاپ هوم نسل جدیدی از کلید ها را معرفی کرده است که قابلیت اشتراک گذاری از راه دور دارند و نیاز به حمل دسته کلید را از بین می برند، دنیای آینده دنیایی با کلیدهای مجازی است.

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت‌آپی خانه هوشمند بروید

با لوکسین به آینده متصل شوید …

مهراد معین مدیرعامل لوکسین تک در مصاحبه با ایلنا گفت: لوکسین یک تولید کننده ایرانی تجهیزات هوشمندسازی ساختمان بر اساس اینترنت اشیا است. لوکسین در تلاش است با پایین آوردن هزینه‌های هوشمند سازی ساختمان، و رفع موانع نصب، هم‌وطنان بیشتری را قادر به بهره برداری از مزایای یک خانه هوشمند کند.

لوکسین توسط متخصصین ایرانی و با در نظر گرفتن ویژگی‌های ساختمان‌سازی ایرانی طراحی شده است. انواع روش‌های کنترلی نیز با واسط کاربری فارسی و با در نظر گرفتن ابزارهای مورد استفاده ایرانیان طراحی شده است. خانه هوشمند ایرانی برای استفاده کاربران ایرانی.

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت‌آپی خانه هوشمند بروید

مدیر فروش دفتر مرکزی برند HDL، جناب آقای مهندس احسان رضازاده در مصاحبه با ایلنا گفت: آنچه که امروزه در دنیای مدرن این روزها بسیار حائز اهمیت است بحث کنترل هوشمند ساختمان ها با کاربری های متنوع می باشد تا با فراهم نمودن محیطی سرشار از آرامش و رفاه، انسان پر مشغله امروزی بتواند زندگی با کیفیت تری را تجربه نماید؛ زندگی مدرن، آرام و کنترل پذیر. به عنوان بخشی از تعهد شرکت HDL به جهانیان، پشتیبانی و تولید محصولات در زمینه هوشمند سازی ساختمان با هدف رشد پایدار و ذخیره سازی پایدار منابع انرژی همواره سرلوحه کار این شرکت قرار گرفته است. ایجاد هماهنگی میان اقتصاد و نیاز در HDL، همیشه به عنوان اصلی اساسی در نظر گرفته می شود که همزمان با خلق محصولات ویژه، امکان ارتقاء سطوح زندگی، کاهش مصرف انرژی و افزایش سطح رفاه و امنیت را دارا می باشد.

گستره وسیع محصولات HDL این شرکت را قادر می سازد تا در تمام زمینه های هوشمند سازی ساختمان فعالیت داشته باشد که نگاهی به رزومه و مشتریان این شرکت و کاربری های متفاوت ساختمان هایی که از محصولات HDL استفاده نموده اند از قبیل هتل ها، ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، موزه ها، فرودگاه ها و ترمینال های مسافربری و ... موید این مدعا می باشد.

www.hdliran.com

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت‌آپی خانه هوشمند بروید

دکتر سید محسن رضوی زاده رییس هیات مدیره خانه هوشمند رایمون در مصاحبه با ایلنا گفت: تیم طراحی و مهندسی رایمون  اولین و تنها  برند تولید کننده سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (BMS)، خانه هوشمند، اتوماسیون خانگی، سیستم های هوشمند مراکز تجاری، اداری، مسکونی و بیمارستان هوشمند در ایران است.  اهم فعالیت های رایمون به شرح ذیل می باشند:.

ساخت خودروهای الکتریکی و هیبرید

پژوهش های کاربردی در زمینه انرژی های نو از جمله انرژی خورشیدی

انجام موفق پروژه های اتوماسیون صنعتی

تحقیق و پژوهش در زمینه پروتکل های مختلف هوشمندسازی

تکامل پروتکل مدباس و عبور از بسیاری از محدودیت های این پروتکل برای اولین بار در جهان

مهندسی، طراحی و تولید ادوات مختلف هوشمند سازی ساختمان برای اولین بار در کشور

انجام پروژه های مختلف هوشمند سازی در ساختمانهای با کاربری مختلف

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت‌آپی خانه هوشمند بروید

دانیال عابدینی مدیرعامل شرکت اسپرلوس در مصاحبه با ایلنا گفت: یک خانه هوشمند راحتی، امنیت، بهره وری انرژی (هزینه های عملیاتی پایین) و آسودگی را در همه زمان ها، صرف نظر از حضور یا عدم حضور فرد در خانه، برای صاحبان خود فراهم می کند. وی افزود: شرکت اسپرلوس با داشتن کادری مجرب و متخصصانی کارآزموده و با تجربه آماده ارائه هرگونه راهنمایی، مشاوره و پشتیبانی فنی به مشتریان خود برای انتخاب مناسب ترین محصولات، با در نظر گرفتن بودجه، نیازها و نتایج مطلوب مورد نظرشان، می باشد.

 
   
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز