خبرگزاری کار ایران

بهترین مقاصد گردشگری ایران + تصاویر و جزئیات

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۳۳۰

با خرید تور مشهد و سفر به این شهر زیارتی استان خراسان رضوی علاوه بر زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان می توانید از جاذبه های دیدنی دیگر مشهد بازدید بفرمایید.

ایلنا؛ ایران بزرگ و زیبا و چهارفصل با دریایی از جاذبه های دیدنی و گردشگری، بسیار مناسب برای اهالی سفر است و برای هر سلیقه ای می توانید مکان خاص آن شخص را بیابید. شهرهای شمالی، مشهد، کیش، قشم و سایر استان ها و شهرهای ایران برای سفر با تور و یا حتی بصورت شخصی بسیار عالی است.

مهمترین شهر ایران که مردم بسیاری نیز علاقه به سفر به آن دارند مشهد است. مشهد که اغلب به عنوان مشهد مقدس شناخته می شود، یکی از اصلی ترین مکان های سفر زائران مسلمانان شیعه محسوب می شود. مشهد با یک میراث غنی و جذابیت بسیار، وعده یک سفر عالی را به شما می دهد. مشهد، پایتخت استان خراسان رضوی بوده و دومین شهر بزرگ ایران است. با خرید تور مشهد و سفر به این شهر زیارتی استان خراسان رضوی علاوه بر زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان می توانید از جاذبه های دیدنی دیگر مشهد بازدید بفرمایید. گنبدها، مناره ها،پارک ها، چشمه ها و آپارتمان ها و مناظر زیبا و جذاب مشهد هستند. خرید در یکی از بازارهای مشهد، آنجایی که شما می توانید پارچه، زعفران، سوغات مذهبی، عطر، جواهرات و صنایع محلی را تجربه کنید.

با خانواده به پارک کوه سنگی بروید و از آن لذت ببرید. از تپه های پارک بالا بروید تا شهر را زیر پایتان ببینید . این پارک مکانی عالی برای پیاده روی است. دیدن قبر نادر شاه با یک مجسمه ترسناک که سوار بر اسب می شود، نیز از آن جاذبه های دیدنی مشهد است.

جزیره قشم هم یکی از پرطرفدارترین مکان های گردشگری در ایران است. جزیره قشم در بین مردم ایران بسیار محبوب است و سالانه سفرهای زیادی با تور قشم به این جزیره انجام می شود، اما این مکان شگفت انگیز زمین شناسی، طبیعی و فرهنگی در بین گردشگران خارجی نیز طرفداران خود را دارد.

اگر شما به دنبال یک مکان آرام، جالب و زیبا برای سفر هستید به قشم سفر کنید. جزیره هنگام، جنگل حرا، درگهان، مراکز خرید، لاکپشت ها و بسیاری جاذبه دیگر شما را شگفت زده خواهد کرد.

بهترین مقاصد گردشگری ایران + تصاویر و جزئیات

کیش نام جزیره ای دیگر در ایران است که در مقایسه با قشم لوکس تر بوده و علاقمندان خاص خود را دارد. یک جزیره جذاب در خلیج فارس با تاریخچه طولانی 3000 ساله است. جزیره کیش در میان 10 جزیره زیبای جهان قرار دارد و این چهارمین مقصد تعطیلات در خاورمیانه است. آب و هوای دلپذیر جزیره در زمستان افراد بسیاری را به آنجا می کشاند. بازدید از مناظر باستانی یک فرصت منحصر به فرد است و دوچرخه سواری در اطراف جزیره در مسیر دوچرخه سواری تجربه سرگرم کننده است. فضای آرام جزیره کیش، آن را به یک مرکز تفریحی برای آرامش تبدیل کرده است. اتباع خارجی که مایل به ورود به منطقه آزاد کیش از بنادر قانونی نیستند، قبل از سفر به ویزا نیاز ندارند. مجوز سفر معتبر به مدت 14 روز توسط فرودگاه و مقامات پلیس بندر کیش مهر و موم شده است. شایان ذکر است که میزان جرم و جنایت در جزیره کیش یکی از پایین ترین ها در سطح جهان است و بنابراین یک مکان بسیار امن برای مطالعه است. این جزیره همچنین دارای آب و هوای دلپذیر با تابستان های گرم و زمستان های خفیف و به طور متوسط ​​300 روز در سال نور آفتاب دارد. اگر با تور کیش به این جزیره زیبا سفر کردید بدانید که آب و هوا به طور کلی گرم و مرطوب است، به طور متوسط ​​درجه حرارت 27 درجه سانتیگراد است که به ندرت بیش از 35 درجه سانتیگراد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز