خبرگزاری کار ایران

حراجمعه بامیلو، رکوردهای خرید آنلاین در یک روز را شکست

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۸۶۴

تنها در اولین روز از برگزاری حراجمعه، بیش از 7 میلیون بازدید منحصر بفرد از بامیلو انجام شده است. امسال بامیلو برای چهارمین بار کمپین حراجمعه را در روز 2 و 3 آذرماه 1397 برگزار کرد و توانست با فراهم نمودن امکان خرید بیش از 200 هزار کالای دارای تخفیف ویژه حراجمعه رکورد جدیدی را در میزان فروش در بازار آنلاین ایران به ثبت برساند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بامیلو، در ساعات مختلف جمعه 2 آذر از محصولات موجود در بازار اینترنتی بامیلو بیش از 70 میلیون مرتبه بازدید شد که از این تعداد، 75 درصد از طریق موبایل و 25درصد از طریق دسکتاپ بوده است. بررسی آمارهای منتشر شده از خرید مردم آمریکا و دیگر کشورها از حراج این روز در سال 2018 نشان می‌دهد درصد کمتری از مشتریان سایت های اینترنتی در این کشورها از طریق گوشی موبایل خرید کرده‌اند. این مقایسه نشان می‌دهد که استفاده از تلفن‌های هوشمند در ایران با نرخ قابل توجهی در مقایسه با سایر کشورها در حال رشد می باشد.

نکته جالب توجه دیگر در رابطه با حراجمعه بامیلو، تعداد دو برابری کاربران مرد در مقایسه با تعداد زنان است. بامیلو طی چهار سال گذشته سعی کرده است با گسترش فعالیت خود امکان خرید کالاهای متنوع را برای مردم سراسر ایران فراهم کند و امسال هم در حراجمعه سفارش‌ها را برای کاربران خود در625 شهر از ایران ارسال می‌کند. امسال چابهار با 1815 کیلومتر فاصله با مرکز پردازش بامیلو، دورترین مقصد سفارش‌های حراجمعه است.

هایپر استار با سهم 16درصدی از فروش 2 و ۳ آذر به‌عنوان فروشنده برتر حراجمعه 97 شناخته شد. بامیلو در حراجمعه امسال رشد 5000 درصدی فروش در یک روز را تجربه کرده ؛ این رشد باعث ثبت رکورد دیگری در بازار آنلاین ایران شده است. حراجمعه ۹۷ با حمایت ایرانسل، اسنپ ، باشگاه مشتریان بانک ملت و همچنین همراهی پلتفرم تبلیغات یکتانت، اسنپ فود و اسنپ تریپ برگزار شد.

بامیلو به‌عنوان اولین بازار اینترنتی ایران، با معرفی و برگزاری کمپین حراجمعه با همراهی تامین‌کنندگان و خریداران در ایران توانسته است سهم به سزایی در معرفی خرید آنلاین در ایران داشته باشد. بامیلو پس از این موفقیت در حال برگزاری جشنواره فروش حراجمعه تا یلداست که به مدت سه هفته ادامه دارد. در این جشنواره نیز کاربران علاوه بر خرید با تخفیف‌های ویژه، می‌توانند در بازی‌های هیجان‌انگیز نیز شرکت کرده و کدهای تخفیف برنده شوند. بامیلو در شب یلدا نیز برنامه منحصربفردی را برای فروش تدارک دیده است که به زودی جزییات آن به اطلاع مخاطبین خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز